دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning JavaScript Debugging

چه شما یک برنامه نویس با تجربه باشید و یا به تازگی با کدنویسی آشنا شده باشید، در هر صورت باگ ها یک بخش جدایی ناپذیر از فرآیند توسعه وب شما خواهند بود. دیباگرها می توانند پروسه پیدا کردن و رفع این باگ ها را برای شما بسیار ساده تر کنند. شما در این دوره ی آموزشی یاد می گیرید که چطور با یک دیباگر کار کنید تا بتوانید به طور موثر مشکلات درون پروژه های جاوا اسکریپت خود را حل نمایید. مدرس این دوره، آقای Joe Chellman توصیه های ارزشمندی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید با پیچیدگی های موجود در توسعه ی وب کنار بیایید. او در این دوره توضیح می دهد که چرا ما به دیباگر نیاز داریم و چگونه می توانیم از آنها استفاده کنیم. شما در بخش آخر دوره نیز نحوه ی دیباگ کردن را به صورت عملی یاد می گیرید و می آموزید که چگونه یک برنامه React را در Chrome دیباگ کنید، چگونه بر روی iOS با استفاده از شبیه ساز عیب یابی را انجام دهید، و چگونه یک تم وردپرس را در Visual Studio اشکال زدایی نمایید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Learning JavaScript Debugging center

مشخصات فیلم آموزشی Learning JavaScript Debugging :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Joe Chellman

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 6 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 5/31/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning JavaScript Debugging

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *