دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning Pivotal Cloud Foundry for Web Developers

امروزه شرکت ها به PCF به چشم یک ابزار بسیار مناسب می نگرند چرا که به عنوان یک لایه می تواند به فضای ابری خصوصی و عمومی IaaS کمک شایانی کند. و زمان عرضه محصول به بازار را بسیار کاهش دهد. دوره آموزشی Learning Pivotal Cloud Foundry for Web Developers قصد دارد تا با بیانی ساده شما را با این مفهوم آشنا کند و نیز تمام مراحل آماده سازی نرم افزار برای ورود به فضای ابری را معرفی سازد. استفاده از ابزارهای مختلف نظیر PCF به شما این امکان را می دهد تا فضای ابری مناسبی برای نرم افزار خود آماده کنید و نیز این قضیه به کاهش هزینه ها نیز منجر خواهد شد که بدون شک رضایت بیشتر کاربران را در خرید محصول شما در پی دارد. در قدم بعدی مباحثی مطرح خواهد شد که برنامه نویسان جاوا در تولید نرم افزار های ابری با آن مواجه هستند و نیز دلیل استفاده از PCF بیان خواهد شد. در پایان این دوره آموزشی شما با نحوه تنظیم فضای کاری برای ساخت یک سرویس ابری را فرا گرفته اید و نیز می توانید محصول خود را در PCF عرضه کنید.

سایر توضیحات: دوره پروژه محور Learning Pivotal Cloud Foundry for Web Developers سعی دارد تا شما را با مفهوم PC آشنا کند و در این مسیر از پروژه های مختلف و کوچک نیز کمک خواهد گرفت تا مفاهیم پیچیده را به سادگی منتقل کند. این دوره آموزشی محصول شرکت Packt است و می تواند پلی محکم برای ورود شما به این بازار بزرگ باشد.

Learning Pivotal Cloud Foundry for Web Developers center

مشخصات فیلم آموزشی  Learning Pivotal Cloud Foundry for Web Developers :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Braithe E.S. Warnock

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 13 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning Pivotal Cloud Foundry for Web Developers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *