دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning Plant Factory لیندا

Plant Factory یک ایده انقلابی در تولید انیمیشن، تصویر و نگاره های بافت گیاهی است که در قالب یک پکیج نرم افزاری عرضه می شود. پوشش گیاهی تولید شده توسط این نرم افزار به راحتی قابل انتقال ب اکثر نرم افزارهای تولید انیمیشن و نرم افزارهای مشابه 3ds Max, Maya, Mudbox, و CINEMA 4D است و دارای بافت کاملی است. از طرفی بافت گیاهی در مقابل وزش باد نیز قابل تولید است و نیز از آنها می توان در تولید انیمیشن های مختلف استفاده کرد و تنظیمات مختلف را نیز به صورت دلخواه تغییر داد. در دوره آموزشی Learning Plant Factory شما با این پکیج نرم افزاری آشنا خواهید شد و می توانید به صورت کامل یک درخت را از ابتدا طراحی کنید. همچنین می توانید پارامتر های مختلف آن را تغییر دهید تا انیمیشنی دلخواه تولید کنید. همچنین با قابلیت های Node Graph در این نرم افزار آشنا می شوید تا نحوه چینش نود های مختلف را بیاموزید.

سایر توضیحات: استفاده از پوشش گیاهی در تولید انیمیشن های مختلف امری حیاتی اما دشوار است. از این رو نرم افزار های تخصصی مختلفی برای این کار تولید شده اند. یکی از این نرم افزار ها Plant Factory است. دوره آموزشی Learning Plant Factory به بررسی قابلیت های اصلی این نرم افزار خواهد پرداخت. این دوره آموزشی محصول شرکت لیندا است.

مشخصات فیلم آموزشی Learning Plant Factory:

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Aaron.F.Ross

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 32 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning Plant Factory

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *