دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning SEO Tools

این دوره ی آموزشی بهترین ابزارهای SEO که امروزه برای تحقیق رقابتی، بهینه سازی فنی، محوا، و خارج از سایت مورد استفاده قرار میگیرد را بررسی می کند. مدرس دوره، آقای Brad Batesole ابزارهای ضروری سئو را به شما نشان می دهد که شامل: کنسول جستجوی گوگل، پلاگین PageSpeed Insights، گوگل ادوردز Keyword Planner، سرویس های SEMrush و Siteliner، و برنامه دسکتاپ Screaming Frog SEO Spider می باشند. این ابزارها نه تنها به افراد حرفه ای، بلکه به کسانی که نگران عملکرد سئوی خود هستند نیز کمک می کند تا بتوانند متوجه شوند که سایتشان چکاری انجام می دهد، چه جایگاهی در رقابت دارد، و چه پیشرفتی نسبت به گذشته داشته است.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Learning SEO Tools center

مشخصات فیلم آموزشی Learning SEO Tools :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Brad Batesole

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 47 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 2/15/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning SEO Tools

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *