دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lesmills BodyStep 87 ورزش و سلامت جسم 2012

BODYSTEP سری فیلمهای آموزشی است که توسط گروه ورزشی Lesmills تولید میشود . هدف از تولید این فیلم آموزشی  آ شنایی  مرم با راه درست ورزش کردن است . این مجموعه فیلمها طرفداران زیادی را در سراسر دنیا جذب کرده است و موفق شده است راه و رسم ورزش کردن اصولی را به بینند گان خود بیاموزد . در جدیترین محصول از این گروه ورزشی فیلمی به نام ورزش و سلامت جسم تولید شده است که شما می توانید این فیلم آموزشی زیبا را از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید ویزگی اصلی این فیلم آموزشی این نکته است که تمرینات شاداب این فیلم باعث می شود که احساس سرزندگی و تازگی در وجود شما لبریز شود و بتوانید به زندگی امیدوار شده و درکارهای روزانه خود به موفقیت بیشتری دست یابید . یکی دیگر از نکات بارز فیلم آموزش روش صحیح سوزاندن چربی است که بدن انسان را از کرختی و زمختی نجات میدهد .

تصاویری از فیلم آموزشی Lesmills BodyStep 87 ورزش و سلامت جسم 2012 :

 

Lesmills BodyStep.www.download.ir Lesmills BodyStep1.www.download.ir

وبسایت اصلی فیلم آموزشی

دانلود فیلم آموزشی Lesmills BodyStep 87 ورزش و سلامت جسم 2012 با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 2 replies
    1. شهلا says:

      سلام
      سپاس از سایت خوبتون. عالی بود.لطفا موارد ورزشی بیشتری رو ارائه بدین.

      پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        سلام، خواهش می کنم ، خوشحالیم مورد رضایت شما قرار گرفت . موارد مشابه این پست داخل سایت ما زیاد هست ولی اگر مورد خواستی مد نظرتونه که در سایت ما موجود نیست با کلیک برروی Forum تا به صفحه ی درخواستی های انجمن دانلود فارسی وارد شوید و عنوان انگلیسی مورد درخواستی خودتون رو برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت بررسی و برای دانلود قرار بدیم .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *