دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Logistic Regression in R and Excel

تصمیمات بیزینسی اغلب به صورت دودویی می باشد؛ تصمیماتی نظیر: قبول کردن یک پروژه یا کنار گذاشتن آن برای یک سال، اعتماد کردن به یک مشتری در خرید یا اصرار به دریافت پول نقد، باز کردن بازار خورده فروشی در یک مکان خاص یا گشتن به دنبال موقعیت های دیگر. زمانی که یک نتیجه نظیر سود دهی به طور مداوم در حال تغییر باشد، رگرسیون عادی اغلب اوقات تکینک خوبی برای این شرایط می باشد، اما اگر فقط دو نوع نتیجه و بازده وجود داشته باشد رگرسیون منطقی انتخاب بهتری محسوب می شود. شما در این دوره ی آموزشی می توانید یاد بگیرید که چطور از R و Excel برای آنالیز داده ها استفاده نمایید. آقای Conrad Carlberg شما را با رگرسیون منطقی پیشرفته آشنا می کند و احتمالات و لگاریتم ها را توضیح می دهد. او سپس به سراغ توصیف دوجمله ای می رود و احتمالات پیشبینی شده را به رویداد های جدید تبدیل می نماید. شما در پایان نیز با آمار و ارقام استنتاجی آشنا می شوید و رگرسیون چند جمله ای را نیز یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Logistic Regression in R and Excel center

مشخصات فیلم آموزشی Logistic Regression in R and Excel :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Conrad Carlberg

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 37 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 2/3/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Logistic Regression in R and Excel

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *