دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Audio Mixing Master Class لیندا

مسترینگ صدا یک مرحلهٔ پس‌ تولید در صنعت موسیقی است . فرآیندی که در آن به آماده‌کردن و انتقال صدای ضبط شده از یک منبع شامل میکس نهایی به یک وسیله ذخیره‌سازی می‌پردازند و یک منبع اصلی بوجود می‌آورند تا بتوانند از روی آن تهیه و تکثیر نسخه‌های کپی را انجام بدهند . امروزه استفاده از نوع مسترهای دیجیتالی مرسوم‌تر است، اما هنوز هم برخی مهندسین صدا از نوع مسترینگ آنالوگ در صنعت ساخت استفاده می‌کنند. در استودیوی صداگذاری با استفاده از نرم‌افزارهای موجود میکس صدا کلیهٔ صداها با هم مخلوط شده و بعضی صداها توسط این نرم‌افزارها به‌صورت اکولایزر براساس موزیک تغییر می‌یابند؛ مانند تیز کردن صدا، تغییر صدا، بم کردن صدا، تلفنی کردن، و غیره همچنین ساخت صداهایی جدید برای موجودات فضایی از طریق مخلوط چند صدا و غیره در پایان بعد از میکس نهایی و تأیید توسط طراح صدا، صداهای مخلوط شده به لابراتوار فرستاده شده و برروی حاشیهٔ فیلم ضبط می‌شود.

صداگذار براساس موقعیت زمانی و مکانی فیلم بایستی علاوه بر استفاده از صداهای موجود که در سر صحنه ضبط شده‌اند و در نظر او از لحاظ فنی قابل استفاده هستند، توسط یک فولی‌من یا فولی‌ واکر بعضی صداها را مانند صدای پا، صدای نفس‌نفس زدن کاراکترها و صدای اشیاء مورد استفاده در صحنه، مانند چکاوک شمشیرها و کلیهٔ صداهایی که مورد استفاده فیلم است و در حین فیلمبرداری ضبط نشده و یا خیلی ضعیف ثبت شده و قابل استفاده نیستند را بازآفرینی و ضبط می‌نماید و با استفاده از صداهای آرشیوی بقیه صداها را مانند صدای محیط، صدای زوزه باد، صدای رعد و برق، شیههٔ اسب، و غیره را به فراخور صحنه آماده و بر روی فیلم میکس می‌نماید . فیلم آموزشی Lynda Audio Mixing Master Class توسط یکی از بهترین مدرسین موزیک سازی بنام Bobby Owsinski طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش میکس صدا لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Audio Mixing Master Class :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Bobby Owsinski

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 39 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Audio Mixing Master Class :

– فوت و فن Abbey Road Studios reverb

– رازهای یک ترکیب قدرتمند و punchy

– استفاده از فشرده سازی مانند NYC pros

– گوش دادن به راهنمایی و ترفندها استفاده شده توسط بهترین میکسر جهان

– اضافه کردن هیجان به آهنگ های خسته کننده

– راه اندازی یک ترکیب کننده برای دریافت بهترین نتیجه در حداقل زمان

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Audio Mixing Master Class

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *