دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda AutoCAD Civil 3D Site Design لیندا

در این دوره آموزشی همان گونه که از نام آن نیز مشخص است به شما بخشی از نرم افزار اتوکد که مربوط به طراحی و ساخت فضا های شهری سه بعدی به ویژه ساخت و طراحی پروژه های عمرانی مسکونی را آموزش می دهد همچنین شما نحوه استفاده درست از ابزار Civil 3D را برای کامل کردن و توسعه یک پروژه طراحی مسکونی را آموزش خواهید دید . نرم افزار Autodesk AutoCAD Civil 3D یکی دیگر از ابزار های شاهکار های قول نرم افزار ، شرکت Autodesk می باشد . این نرم افزار می تواند برای معماران و کسانی که پروژه های شهر سازی را طراحی می کنند بسیار کارآمد باشد . می توان گفت نرم افزار Autodesk AutoCAD Civil 3D مختص مهندسین عمران ساخته شده است . این نرم افزار راه حل مناسبی برای مستند سازی ، مطالعه زیر ساخت ها ، درک بهتر مراحل پروژه و … می باشد . کتابخانه قدرتمند AutoCAD Civil به کاربر کمک می کند تا بتواند پیشنویسی جامع همراه با شرحی کامل برای پروژه خود تعریف نماید . قابلیت های گسترده نقشه برداری Civil هماهنگ با بسته اصلی اتوکد می تواند به جمع آوری داده ها و بررسی GPS بپردازد .

این برنامه امکان فوق العاده شبیه سازی و تجزیه تحلیل و محاسبه هرچه بهتر مقدار صدای ایجاد شده در یک پروژه از دیگر امکانات این بسته را به کاربران می دهد . اتوکد عمران 3D نرم افزار طراحی مهندسی عمران طراحی و مستند سازی راه حل های مدنی که مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) است . نرم افزار Autodesk AutoCAD Civil 3D حفظ اطلاعات بیشتر سازگار فرآیندها و پاسخ سریعتر به کمک بهینه سازی گردش کار طراحی حمل و نقل با مدل سازی قدرتمند راهرو است . طرح مشخصات و ابزار تهیه پیش نویس تولید از دیگر ویژگی های همکاری افزایش یافته بین نرم افزار و کاربر است ، همچنین این نرم افزار یک مسیر و روش استاندارد و مشخص مفید در سازماندهی طرح و مهندسی شهر سازی و عمران را ارائه می‌کند . فیلم آموزشی Lynda AutoCAD Civil 3D Site Design توسط یکی از بهترین مهندسین بنام Eric Chappell طراحی شده و کمپانی لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش طراحی سایت در اتوکد سیویل تری دی لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda AutoCAD Civil 3D Site Design :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Eric Chappell

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 38 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda AutoCAD Civil 3D Site Design :

– طراحی سایت چیست؟

– شکستن، پیوستن، پیرایش، و گسترش خطوط ویژگی

– اضافه کردن و حذف نقاط ارتفاع

– بالا و پایین بردن خطوط ویژگی

– ایجاد درجه بندی اشیاء

– ساخت یک طرح درجه بندی

– ایجاد محدودیت هایی و سطوح parking lot

– ایجاد یک طراحی storm

– اضافه کردن ورودی ها و pipe ها به یک طراحی storm

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda AutoCAD Civil 3D Site Design

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *