دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Excel 2016 Data Validation In Depth لیندا

در این دوره آموزشی متخصص اکسل دنیس تیلور با مقدمه ای بر روند این دوره کار خود را با آموزش اعتبارسنجی داده ها در اکسل 2016 آغاز می کند و شما را در ادامه با مباحثی مانند کار با رابط اکسل ، ورودی داده ، فرمول های ایجاد و توابع ، قالب بندی سطر ، ستون ، سلول ها و داده ، کار با هم ترازی و قرار دادن متن ، تنظیم سطر و ستون ، قرار دادن و حذف ورق ، مرتب سازی داده ها و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهد کرد و بیش از 450 فرمول و توابع پرکاربرد را در اکسل می سازد و به شما نشان می دهد که چگونه از آن ها بهترین استفاده را کنید و آن ها را در بهترین مکان خود قرار دهید. مایکروسافت اکسل دارای خصوصیات اصلی تمام نرم‌افزارهای صفحه‌گسترده است. با استفاده از جدولی متشکل از ردیف‌ها و ستون‌ها می‌توان، داده‌ها و اطلاعات را سازماندهی و همچنین با استفاده از همین داده‌ها، به انجام محاسبات پرداخت. می‌توان با استفاده از رسم توابع و نمودارها، به تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات پرداخت.

مدرس این مجموعه ابتدا یک مرور کلی بر روی توابع ابتدایی مانند SUM, AVERAGE, و MAX خواهد داشت و آموزش می دهد که چگونه داده ها را به کمک توابع VLOOKUP و INDEX پیدا کنید و آن ها را مجددا اصلاح کنید، جمع کل را با حساب و توابع آماری حساب کنید، استخراج داده به وسیله توابع متنی و همچنین کار توابع با داده، زمان، آرایه، ریاضیات و اطلاعات را به خوبی آموزش می دهد. همچنین به شما برخی میانبر های سحه کلید را به شما آموزش می دهد که به کمک آن می توانید سلول های فرمول را پیدا کنید و آن ها را به نمایش در آورید که این امر باعث افزایش سرعت شما در استفاده از در استفاده از نرم افزار Excel خواهد شد. فیلم آموزشی Lynda Excel 2016 Data Validation In Depth توسط یکی از معروفتریم و بهترین متخصص اکسل دنیا بنام Dennis Taylor طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش اعتبارسنجی داده ها در اکسل 2016 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Excel 2016 Data Validation In Depth :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Dennis Taylor

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 34 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Excel 2016 Data Validation In Depth :

– کنترل اعداد ورودی

– استفاده از ورودی های جعبه پیام

– راه اندازی لیست های انتخاب، ورودی بدون خطا

– ایجاد لیست های انتخاب multitiered

– تنظیم تاریخ و زمان محدودیت

– محدود کردن طول متن

– نیاز به ورودی های منحصر به فرد

– محل سلول با قوانین اعتبار سنجی داده ها

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Excel 2016 Data Validation In Depth

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *