دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Learn CakePHP 3 The Basics لیندا

کیک‌ پی‌ اچ‌ پی یک چارچوب نرم‌افزاری تحت وب آزاد برای تولید برنامه‌های وب است که به زبان پی‌ اچ‌ پی نوشته شده‌است . این چارچوب از معماری مدل, نما, کنترل‌گر پیروی می‌کند و شی گرا است که تحت اجازه‌نامهٔ ام‌ آی‌ تی منتشر می‌شود . کیک پی اچ پی یک چهارچوب کاری توسعه سریع برای پی اچ پی است که یک معماری توسعه پذیر را برای توسعه، نگهداری و استقرار برنامه‌ها فراهم می‌کند. CakePHP با استفاده از الگوهای معمولاً شناخته شده طراحی مانند MVC و ORM تحت قانون قرارداد جایگزین تنظیمات، هزینه‌های توسعه را کاهش می‌دهد و به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا کد کمتری بنویسند. کیک پی اچ پی برای توسعه ی نرم افزارهای تحت وب بسیار مناسب می باشد و از مهم ترین خصیصه های آن می توان به معماری MVC در آن اشاره کرد که یکی از مزایای این معماری این است که توسعه ی نرم افزار را ساده می کند و برنامه نویس را برای رفع خطا از سردرگمی و گم شدن در کدها نجات می دهد.

CakePHP نسخه های 4 و 5 زبان پی اچ پی را حمایت می کند و اصرار بر این دارد تا همچنان نسخه 4 زبان پی اچ پی را حمایت کند در حالیکه فریم ورک هایی چون yii تمرکز اصلی خود را بر روی نسخه 5 پی اچ پی قرار داده اند . از سرفصل های این دوره آموزشی می توان به کیک پی اچ پی چیست؟ آغاز به َُکار با کیک پی اچ پی, ساخت اولین برنامه کیک پی اچ پی, کنترل کیک پی اچ پی, مدل های کیک پی اچ پی, نمایش های کیک پی اچ پی, قطعات کیک پی اچ پی, رفتارهای کیک پی اچ پی, کمک کننده های کیک پی اچ پی, ابزار کیک پی اچ پی, ایمیل کیک پی اچ پی, پلاگین کیک پی اچ پی, نرم افزار تست واحد کیک پی اچ پی, احراز هویت کاربر و مجوزو چندین عناوینه دیگر اشاره کرد . فیلم آموزشی Lynda Learn CakePHP 3 The Basics توسط یکی از بهترین مدرسین برنامه نویس بنام Justin Yost طراحی شده که به شما در مدت زمان کمتر از 5 ساعت کار با CakePHP را بصورت کاملا حرفه ای آموزش می دهد . این مجموعه آموزشی توسط کمپانی مشهور لیندا در اختیار عموم قرار گرفته شده است که امیدواریم مورد پسند همه شما قرار بگیرد .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Learn CakePHP 3 The Basics :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Justin Yost

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 44 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Learn CakePHP 3 The Basics :

– CakePHP چیست؟

آغاز به کار با CakePHP

– ساخت اولین برنامه CakePHP

– کنترل CakePHP

– مدل های CakePHP

– نمایش های CakePHP

– قطعات CakePHP

– رفتارهای CakePHP

– کمک کننده های CakePHP

– ابزار CakePHP

– ایمیل CakePHP

– پلاگین CakePHP

– نرم افزار تست واحد CakePHP

– احراز هویت کاربر و مجوز

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Learn CakePHP 3 The Basics

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *