دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda MacOS Sierra Essential Training لیندا

در سیستم عامل MacOS Sierra بیشتر تمرکز بر روی قابلیت Continuity ، iCloud و تجربه کاربری با سیستم عامل میباشد . شرکت اپل در این سیستم عامل پسوند OS X را حذف نموده است و به macOS تغییر داده است ، علت این تغییر تشابه اسمی با سیستم عامل های iOS , tvOS و watchOS بوده است . بخش سیری Siri در این سیستم عامل اضافه شده است و کاربران می توانند در مک او اس خود از آن استفاده کنند . یکی دیگر از ویژگی های جدید MacOS Sierra قابلیت نمایش تصویر در تصویر و امکان چند پنجره‌ ای می باشد که این قابلیت شبیه به آیپد پرو ذر مک بود و مک است . قابلیت Auto-lock از دیگر امکانات این سیستم عامل می باشد ، با این قابلیت در صورتی که شما اپل واچ خود را در دست داشته باشید ، دیگر نیازی به وارد کردن رمز برای باز کردن سیستم عامل ندارید . نام سیرا از یکی از رشته‌ کوه‌ های بزرگ جهان در اسپانیا سرچشمه گرفته است . اپل نیز در ساخت نسخه‌‌ ی جدید سیستم عامل مک از اصل پیوستگی بین اجزای داخلی این سیستم عامل و البته سازگاری آن با IOS بهره برده است .

بهبود یافتن سیستم iCloud از دیگر ویژگی های خوب MacOS Sierra می باشد . کمپانی اپل 10 میلیارد پرونده را در درایوهای iCloud کاربران پشتیبانی می کند . از این پس تجربه Desktop پرونده‌های iClound در آیفون ، آیپد ، مک و مک‌ بوک مشابه خواهد بود . macOS جدید می‌تواند به‌ صورت اتوماتیک پرونده‌ های قدیمی تر را به iCloud منتقل کند تا فضای اضافه‌ ای را در مک‌ بوک یا مک شما اشغال نکند .سیستم عامل جدید مک MacOS Sierra ، اپل هر سال در کنفرانس WWDC نسخه‌ ای اولیه از سیستم عامل های جدید Mac و iOS را عرضه می‌کند و در شب گذشته هم این کمپانی از iOS 10 و سیستم‌ عامل کامپیوتر اپل با نام جدید macOS Sierra رونمایی کرد . فیلم آموزشی Lynda MacOS Sierra Essential Training توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Nick Brazzi طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش مک او اس سیرا لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda MacOS Sierra Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Nick Brazzi

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 8 ساعت و 14 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda MacOS Sierra Essential Training :

– راه اندازی یک Apple ID و یا حساب iCloud

– دیدن folder ها با Finder

– ایجاد، کپی کردن، حرکت، و تغییر نام فایل ها و پوشه

– سازماندهی دسکتاپ شما

– استفاده از Siri بر روی دسکتاپ

– ذخیره و جستجو

– مرور وب با Safari

– کار با ایمیل، مخاطبین، تقویم

– ارتباط با iMessage، پیام ها، و FaceTime

– با استفاده از iTunes، QuickTime، عکس ها، نقشه ها، و دیگر برنامه های همراه

– نصب برنامه از App Store

– به اشتراک گذاری بر روی یک شبکه

– پشتیبان گیری و بازیابی فایل ها

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda MacOS Sierra Essential Training

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *