دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Muse CC 2017 New Features لیندا

با استفاده از  ادوبی میوز سی سی 2017 می توانید در کمترین زمان صفحات اینترنتی را  برای نمایش در کامپیوتر و موبایل با آخرین استاندارهای وب و HTML تولید کنید . طراحی سایت با نرم افزار Adobe Muse CC 2017 نیازی به تخصص نداشته و به آسانی هر فردی می تواند صفحات اچ تی ام ال را بسازد . در نرم افزار Adobe Muse CC 2017 می توان صفحات اینترنتی را بدون وارد شدن به برنامه اصلی و از طریق مرورگر ویرایش کرد. این کار باعث بالا رفتن سرعت طراحی کاربر شده است . ادوبی میوز نسخه سی سی با سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش سازگاری کامل دارد که باعث می شود کاربر به آسانی بتواند فایل های خود را بین این دو سیستم تبادل کند. از ویژگی های این نسخه می توان به هماهنگی با نرم افزار آدوبی دریم ویور نیز اشاره کرد که می توان برای بهتر شدن طراحی نهایی از آن نیز بهره برد .

نرم افزار طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی Adobe Muse CC جدیدترین نسخه نرم افزار ساخت صفحات وب بدون نیاز به کدنویسی «آدوبی میوس » بعد از سری CS ، تحت عنوان Adobe Muse Creative Cloud عرضه شده است . از ویژگی های این نرم افزار می توان به طراحی و انتشار وب سایت به صورت پویا بدون نیاز به کدنویسی, اضافه کردن انیمیشن های متحرک و جلوه های اسکرول جذاب, سرعت بالای مرور صفحات, وارد کردن اشیا از برنامه های دیگر آدوبی, مدیریت محتوا, واردات فایل های بومی از نرم افزار Adobe Illustrator, بایگانی و بازیابی تمام دارایی های ذخیره شده خود در سیستم ابر و چندین قابلیت دیگر اشاره کرد . فیلم آموزشی Lynda Muse CC 2017 New Features توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Dani Beaumont طراحی شده و کمپانی مشهور لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش آشنایی با ویژگی های جدید ادوبی میوز سی سی 2017 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Muse CC 2017 New Features :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Dani Beaumont

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 13 دقیقه و 51 ثانیه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Learn CakePHP 3 The Basics

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *