دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda Unity 5 UI لیندا

یکی از معروف ترین موتور های بازی سازی Unity می باشد که همواره در این زمینه به نو آوری های زیادی پرداخته است . یونیتی از چند لحاظ نبست به سایر موتور های بازی سازی متمایز است . اولین قابلیت خاص آن پشتیبانی از 3 زبان برنامه نویسی از جمله Boo ، Java Script و #C که توسط اکثر برنامه نویسان تایید شده می باشد . از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به خروجی های کنسول های بازی مثل پلی استیشن و ایکس باکس و یا دیوایس های موبایل مثل اندروید، آی او اس و ویندوز موبایل اشاره کرد که در نسخه 5 آن می توانید قابلیت های بیشتری در این مورد مشاهده کنید . در این فیلم آموزشی به شما مباحثی مانند چگونگی ایجاد و آغاز یک پروژه جدید ، تشریح کامل رابط کاربری ، آشنایی با مدیریت فایل و سازمان دهی پروژه ، چگونگی ایجاد مواد اولیه ، ایجاد یک زمین ، چگونگی اضافه کردن شاخ و برگ ، آشنایی با اصول اولیه سیستم ذرات ، راه اندازی شخصیت بازیکن ، ایجاد حالت بازی ، چگونگی ایجاد UI و همچنین با رابط گرافیکی Unity 5 آشنا می شوید .

یونیتی یک موتور بازی ساز چند پلتفرمه است، یعنی می‌تواند برای بسیاری از پلتفرم‌های موجود بازی را ایجاد کند. امروزه تنها حدود ۵ درصد کاربران بازی‌ها را بر روی کامپیوترهای شخصی اجرا می‌کنند و سهم بسیاری به کنسول‌های بازی و موبایل و وب می‌رسد . تقریباً می‌توان گفت که یونیتی برای تمامی پلتفرم‌های موجود خروجی بازی تولید می‌کند، که از لحاظ تجاری بسیار مهم است به خصوص اجرای بازی بر روی وب و به صورت شبکه که باعث جذب کاربران بسیار می‌شود، تعدادی از بازی‌های موجود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک توسط موتور بازی ساز یونیتی ایجاد شده است . فیلم آموزشی Lynda Unity 5 UI توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Jesse Freeman طراحی شده و همکنون کمپانی مشهور لیندا این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش رابط گرافیکی یونیتی 5 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda Unity 5 UI :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Jesse Freeman

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 53 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda Unity 5 UI :

– اضافه کردن اجزای جدید به بوم

– کار با RectTransforms

– عناصر UI تودرتو

– اضافه کردن متن و افکت به UI

– ایجاد تصاویر

– استایل دکمه های UI

– هندلینگ ورودی

– ایجاد اسلایدرها

– کنترل طرح از صفحه نمایش

– اضافه کردن Toggles و Dropdowns

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda Unity 5 UI

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *