دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی نرم افزار زدبراش Lynda ZBrush Making Hair With FiberMesh

زدبراش ایجاد یک تجربه حرفه ای برای کاربر است که احساس فوق العاده طبیعی در حالی که به طور همزمان الهام بخش و هنرمندانه ای می کند . در این نرم افزار انواع براش برای ایجاد خراش ، بافت ، خوردگی های جزئی و غیره در دسترس کاربران می باشد ، با استفاده از نرم افزار ZBrush می توانید به ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی Sculpture یا حکاکی مانند طبیعی در اثر سه بعدی بپردازید و همچنین می‌توانید مدل خود را در هر شرایطی به صورت RealTime از زوایای مختلف ببینید و ویرایش کنید .این نرم افزار ابزاری است بسیار قوی برای مجسمه سازی و نقاشی برنامه های ، که با ویژگی های قدرتمند و گردش کار بصری انقلابی در صنعت 3D کرده است .  امروزه با گسترش یافتن صنعت انیمیشن سازی و تولید شدن بسیاری از انیمیشن ها در سبک های مختلف ، طراحان می توانند برای سهولت یافتن کار خود و بهتر شدن اثر خود از نرم افزار ZBrush استفاده کنند . این برنامه به گسترش در زمینه باز گذاشتن دست هنرمند برای خلاقیت ادامه داده است و امکاناتی بیشتر را برای کاربران مهیا کرده است .

نرم افزار زدبراش همه ابزار مورد نیاز را به سرعت ، طرح از یک مفهوم 2D یا 3D و پس از آن را که ایده تمام راه را به اتمام می رساند . شما می توانید ایجاد واقع بینانه ارائه به طور مستقیم در ZBrush با نورپردازی و اثرات اتمسفر . با بسیاری از گزینه های صادرات قدرتمند را داشته باشید و همچنین شما به راحتی می توانید مدل خود را برای چاپ 3D و یا استفاده در داخل هر برنامه دیجیتال دیگر آماده کنید . این نرم افزار به محبوب ترین ابزار ها در زمینه ی طراحی های حرفه ای انیمیشن های سه بعدی تبدیل شده است و به همین دلیل است ZBrush در استودیو های بزرگ فیلم و بازی استفاده می شود . فیلم آموزشی Lynda ZBrush Making Hair With FiberMesh توسط یکی از بهترین مدرسین انیمیشن سازی بنام Ryan Kittleson طراحی شده و کمپانی محبوب Lynda این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش نرم افزار زدبراش: آموزش ایجاد مو و رنگ آن لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Lynda ZBrush Making Hair With FiberMesh :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Ryan Kittleson

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 19 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Lynda ZBrush Making Hair With FiberMesh :

– آماده سازی یک مدل برای FiberMesh

– نگاهی به تنظیمات FiberMesh

– استفاده از برس داماد

– ایجاد یک قسمت در مو

– رنگ آمیزی مو

– تکمیل مدل مو

– ایجاد ابرو، مژه، و کلشپ

– تغییر ضخامت موها

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Lynda ZBrush Making Hair With FiberMesh

به روز رسانی :

1395/3/28
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *