دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی ساخت بازی با استفاده از یونیتی – !Make interactive games with Fungus & Unity3D – no coding

بازی سازی و طراحی بازی های بسیار پیچیده کار بسیار مشکلی است بطوریکه باید یک تیم گرافیکی در کنار یک تیم برنامه نویس به تولید محتوایی بپردازند که توسط تیم های دیگر تهیه و تدوین شده است. فرایند پیچیده بازی سازی باعث شده است که تعداد کمی از افراد به سمت بازی سازی روی بیاورند اما دوره آموزشی !Make interactive games with Fungus & Unity3D – no coding با شعار “بازی سازی بدون نوشتن حتی یک خط کد” سعی دارد تا راه این فرایند پیچیده را برای افراد مختلف آسانتر کند. یکی از موتورهای بازی سازی بسیار معروف و خوب بدون شک Unity3D است اما این موتور پیچیدگی های خاص خود را دارد. از این رو یک افزونه بسیار جالب به نام Fungus به بازار عرضه شد تا توانایی کار با عناصر اصلی Unity3D را بدون نوشتن کد به کاربران بدهد. این موهبت الهی بدون شک شما را از شر کدنویسی های بسیار پیچیده رها می کند و همین مسئله شاید باعث شود تا شما به سمت و سوی بازی سازی هدایت شوید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی !Make interactive games with Fungus & Unity3D – no coding یک دوره بسیار کاربردی است که هدف آن تولید یک بازی جذاب همراه با یک داستان خوب بدون نوشتن حتی یک خط کد است. این دوره مخصوص کسانی است که می خواهند فرایند بازی سازی را بدون دانش برنامه نویسی شروع کنند. همچنین گرافیست های بسیار مطرح نیز می توانند از این دوره استفاده کنند چرا که پیاده سازی ایده های گرافیکی همراه با سلیقه بازی سازی خود گرافیست بدون شک طعمی بسیار خوب به بازی خواهد داد. دوره آموزشی !Make interactive games with Fungus & Unity3D – no coding توسط شرکت Udemy تولید شده است و توسط Paul McGrath و Chris Gregan تدریس می شود.

Make interactive games with Fungus & Unity3D - no coding!

مشخصات فیلم آموزشی !Make interactive games with Fungus & Unity3D – no coding :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Paul McGrath – Chris Gregan

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 8 ساعت و 12 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

سرفصل های فیلم آموزشی !Make interactive games with Fungus & Unity3D – no coding :

– معرفی Unity3D و Fungus

– معرفی پروژه

– ساخت گوینده

– متغیرها

– Mecanim

– برطرف کردن باگها و اشکالات بازی

– جمع بندی

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

!Make interactive games with Fungus & Unity3D – no coding

  • 1 replies
    1. اشکان says:

      سلام.
      نظر من نسبت به دوره های اینجوری که میگن بدون کدنویسی:
      دوستان این دوره ها به هیچ وجه کارایی ندارن و کدنویسی جز لاینفک ساخت یه نرم افزاره. مثل اینکه بگن آموزش پختن نان بدون آرد!!!
      شما هیچ وقت بدون دانش کدنویسی نمیتونید «دقیقا» چیزی رو که میخواید ایجاد کنید.
      اینجور دوره هایی که (توی تریلر همین دوره هم دیدم) میگن اگه کدنویسی واستون سخته به راه ما عمل کنید و غیره خیلی الکی دارن از کدنویسی یه غول بی شاخ و دم میسازن!!
      در صورتی که کدنویسی برای خود من شاید یکی از لذت بخش ترین تجربه های کار با کامپیوتر بوده.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *