دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Managing Office Politics

با شناخت و درک نحوه ی همکاری افراد با یکدیگر، محیط اداره ی خود را بهتر مدیریت کنید. زمانی که شما یاد گرفتید چگونه بر روی این روابط تاثیر بگذارید، قدم بزرگی به سوی موفقیت برمیدارید. مربی این دوره، خانم Dorie Clark مزایای ایجاد یک جو خوب در محیط کار را توضیح می دهد و نحوه ی برقراری ارتباط حرفه ای و موثر با کارمندان را نشان می دهد. خانم Clark همچنین راجع به اهمیت تقویت روابط برای رسیدن به موفقیت صحبت می کند و راهکارهای موثری نظیر: ایجاد اعتبار اجتماعی، شفاف سازی اهداف، یکدل کردن افراد، و نمایش توانایی های خود به سایر همکاران را آموزش می دهد. شما در انتهای دوره نیز یاد می گیرید که چگونه تشخیص دهید چه چیزی برای شما و سازمانتان اهمیت دارد تا بتوانید طرح و نقشه خود را آماده کنید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Managing Office Politics center

مشخصات فیلم آموزشی Managing Office Politics :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Dorie Clark

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 27 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 2/2/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Managing Office Politics

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *