دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

فیلم آموزشی MasterClass Deadmau5 Teaches Electronic Music Production TUTORiAL

جوئل تامس زیمرمن زادهٔ ۵ ژانویهٔ ۱۹۸۱ که بیشتر با نام مستعار deadmau5 به علت شباهت حرف S انگلیسی با با رقم ۵ به صورت دد ماوس تلفظ می‌شود و به معنی موش مرد۵ شناخته می‌شود . دد ماوس یک تهیّه‌کنندهٔ موسیقی و موسیقی دان کانادایی مقیم تورنتو است که در سبک الکترو هاوس فعّالیّت می‌کند. او در رده‌بندی دی‌جی‌های سراسر جهان که در سال ۲۰۱۱ به‌وسیلهٔ مجلّهٔ دی‌جی انجام شد، ددماو۵ در جایگاه چهارم قرار گرفت، امّا در سال ۲۰۱۲ به جایگاه پنجم سقوط کرد . در این آموزش شما 23 درس تصویری را مشاهده می کنید و جوئل به شما می آموزد که چگونه ملودی، میکس و مسترینگ را به هم نزدیک کرده و از آن استفاده کنید .

در فیلم آموزشی MasterClass Deadmau5 Teaches Electronic Music Production TUTORiAL شما چگونگی ایجاد کردن موسیقی بدون صرف کردن پول را اموزش می بینید و پس از طی کردن این دوره شما می توانید به عنوان یک موسیقی دان در این زمینه فعالیت کنید . فیلم آموزشی MasterClass Deadmau5 Teaches Electronic Music Production TUTORiAL توسط یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین موسیقی دان ها بنام Deadmau5 طراحی شده و کمپانی مشهور MasterClass این فیلم آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش تولید موسیقی الکترونیکی توسط ددماوس لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی MasterClass Deadmau5 Teaches Electronic Music Production TUTORiAL :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : MasterClass

– مدرس : Deadmau5

– پروژه تمرینی : بصورت فایل پی دی اف

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

 

  • 3 replies
    1. رضا says:

      سلام. واقعا کیفیت اموزشی مستر کلاس خیلی بالاس، ممنون که رایگان برا دانلود گذاشتید.
      لطفا کلاسای بروزتر ررو هم بزارید.
      موفق باشید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *