دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Measuring Business Performance

تمامی سازمان ها به دنبال معیار بی نقصی هستند که همه اطلاعات مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت را به آنها نشان دهد. شرکت ها ممکن است در ارزیابی خود دچار اشتباهات زیادی شوند، اما ساخت معیارهای بهتر می تواند چالش بیشتری را به دنبال داشته باشد. در این دوره ی آموزشی، آقای Eddie Davila توضیح می دهد که چرا اندازه گیری عملکرد اهمیت دارد و سپس برخی از رایج ترین اشتباهاتی که در اندازه گیری عملکرد شرکت ها رخ می دهد را نشان می دهد. آقای Eddie Davila بیان می کند که چه چیزی سبب ایجاد یک معیار خوب می شود، چگونه می توان سیستم اندازه گیری فعلی را ارزیابی کرد، و چطور باید یک سیستم اندازه گیری را از ابتدا مورد سنجش قرار داد. شما در ادامه نیز با ابزارهای تجسم سازی اطلاعات آشنا می شوید و معیار مناسبی برای اندازه گیری عملکرد بیزینس خود پیدا می کنید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Measuring Business Performance center

مشخصات فیلم آموزشی Measuring Business Performance :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Eddie Davila

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 37 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/1/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Measuring Business Performance

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *