دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Microsoft Teams Essential Training

به سرعت با Microsoft Teams، کانون فعالیت گروهی و ارتباطی آفیس 365 آشنا شوید. Microsoft Teams تمامی مکالمه ها، فایل های محتوا، و همکاران شما را در یکجا جمع می کند و به کاربران شرکت ها اجازه می دهد تا با یکپارچگی بیشتری با یکدیگر همکاری داشته باشند. در این دوره ی آموزشی، آقای Nick Brazzi شما را با تمامی مباحث ضروری برای شروع کار در Microsoft Teams آشنا می کند و نحوه ی راه اندازی و پیوستن به تیم ها را به شما نشان می دهد. او به شما توضیح می دهد که چگونه تیم ها را مرتب کنید و به چه صورت در مکالمه ها شرکت نمائید. در ادامه ی دوره نیز نحوه ی اشتراک گذاری فایل ها با همکاران آموزش داده می شود و در مورد شیوه ی ارتباط صوتی و تصویری با سایر افراد نیز توضیحاتی داده می شود.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Microsoft Teams Essential Training center

مشخصات فیلم آموزشی Microsoft Teams Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Nick Brazzi

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 8 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 4/12/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Microsoft Teams Essential Training

  • 2 replies
    1. امید says:

      خواهشا کمی اموزش در خصوص بازی سازی قرار بدین ممنون بابت فیلم ها دیگر مجموعه ها رو هم اضافه کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *