دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Motion Graphic Design: Animation

اصول انیمیشن باعث می شود تا طرح های موشن گرافیک و پویانمایی ها به صورت جذاب تر و زنده تر نمایش داده شوند. انیماتورهای حرفه ای این اصول را در طی سال ها تلاش کشف کرده اند و در نهایت یک لیست مشخص از آنها به وجود آورده اند. در این دوره ی آموزشی، خانم Angie Taylor این اصول کلیدی را معرفی می کند و به شما توضیح می دهد که چگونه می توان آنها را به پروژه های موشن گرافیک و انیمیشن در نرم افزار Adobe After Effects اعمال نمود. خانم Taylor در طول این دوره، با کار بر روی یک پروژه ی واقعی این اصول را به صورت عملی نشان می دهد و شما را با نحوه ی رفتار آنها آشنا می کند. شما در ادامه می آموزید که با اغراق آمیز نشان دادن برخی از حرکت ها چگونه می توانید حس ترس یا شوخی یا ناراحتی را نشان دهید و چگونه می توانید از ویژگی های افتر افکت برای کنترل آنها استفاده نمایید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Motion Graphic Design: Animation center

مشخصات فیلم آموزشی Motion Graphic Design: Animation :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Angie Taylor

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 11 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 6/28/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Motion Graphic Design: Animation

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *