تبلیغات
تبلیغات

دانلود فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer

فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer ، آموزش سایه بر اساس اجسام برای استفاده طرح مواد در یونیتی می باشد که برای علاقمندان به این نرم افزار بازی سازی توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی شما با تکنیک های انجام این مبحث و همچنین ابزار ها و روش کار آنها آشنا خواهید شد . Stephen Hauer ، مدرس فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer ، در این دوره به آموزش مباحثی مانند بررسی یونیتی 5 و منابع یک پروژه ، راه اندازی یونیتی 5 برای ترسیم خطوط ، معرفی بازتاب نقشه ، مقایسه نقشه در طراحی موارد ، چگونگی تبدیل نقشه های اصلی به متریال های PBS و … خواهد پرداخت تا شما عزیزان با بهره گیری از آنها بتوانید در طراحی های خود از آنها استفاده نمایید . همچنین برای سرعت بخشیدن به روند یادگیری این موارد میتوانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره استفاده نموده و آنها را بصورت عملی نیز انجام دهید .

 DT-Physically.Based.Shading.for.Unity.Using.Substance.Designerمباحث این دوره ی آموزشی :

01. Introduction and project overview 02. Reviewing Unity 5 and project resources 03. Setting up Unity 5 for pipeline 04. Introducing an albedo map 05. Understanding metal-gloss and spec-gloss maps 06. Comparing metal-gloss and spec-gloss maps 07. Discussing normal and ambient occlusion maps 08. Comparing maps in Substance Designer 09. Converting from spec-gloss to metal-gloss workflow in Unity 5 10. Converting legacy maps to PBS materials 11. Finalizing our candelabra’s maps 12. Optimizing our materials 13. Verifying our materials and maps 14. Converting Philodendron to a PBS material in Bitmap2Material 3.0 15. Finalizing albedo map 16. Hooking up Substance Designer for our PBS materials 17. Blocking out our high-poly pot in 3ds Max 18. Baking normal and occlusion maps 19. Finalizing PBS materials 20. Visualizing Philodendron in Unity 5 21. Optimizing low poly model in 3ds Max 22. Unwrapping character model in Headus UVLayout 23. Unwrapping character face, legs and arms 24. Fixing UVs and creating a Cage Mesh 25. Reviewing new maps and hooking them up to a PBS material 26. Finalizing Mattie’s face textures 27. Finalizing face and beginning to texture clothing 28. Adding detail to Mattie’s clothes 29. Finishing Mattie’s clothing, face, arms and legs 30. Fixing seams and projection issues 31. Finalizing our character and reviewing PBS materials

مشخصات دیگر فیلم آموزشی Physically Based Shading for Unity Using Substance Designer :– ژانر : آموزشی– شرکت سازنده : Digital Tutors– مدرس : Stephen Hauer– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 49 دقیقه– پروژه ی تمرینی : دارد– تاریخ انتشار : 27-02-2015– زبان : انگلیسی– کیفیت نمایش : 720 * 1280– فرمت فایل : mp4– زیرنویس فارسی : ندارد
لینک دانلود