دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی PowerPoint For Teachers Create Interactive Lessons

پاورپوینت یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته است که در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود و از جمله متداول‌ ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است . از مزیت ها و برتری های این نرم افزار به دیگر نرم افزار های گروه آفیس شرکت مایکروسافت ابزار اصلاح خودکار غلط های املایی می باشد. پاورپوینت نرم‌ افزاریست که هم اکنون ۹۵ درصد سهم نرم‌افزارهای ارائه کنفرانس در بازار جهانی را داراست، همچنین قابل توجه است که بیش از یک میلیارد نسخه از آن بر روی رایانه‌های جهان نصب شده و تخمین زده می‌شود که در جهان در هر ثانیه ۳۵۰ بار مورد استفاده قرار می‌گیرد. نرم افزار PowerPoint از کاربردی ترین ابزار ها برای تولید فایل های نمایشی در سمینارها و جلسات و از محبوب ترین نرم افزار ها در بین دانشجویان، دانش آموزان و استادان برای تهیه اسلاید های آموزشی نیز  می باشد  .

فیلم آموزشی PowerPoint For Teachers Create Interactive Lessons نکات ضروری پاورپوینت می باشد که برای علاقمندان به این نرم افزار قدرتمند توسط شرکت Lynda تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی سعی شده تا شما عزیزان را با تمامی قابلیت ها و ویژگی های PowerPoint آشنا نمایند . Faith Brill مدرس فیلم آموزشی PowerPoint For Teachers Create Interactive Lessons ، با مقدمه ای کار خود را آغاز می کند و در ادامه به بیان مواردی از قبیل چگونگی اتصال پاورپوینت به OneDrive ، چگونگی ایجاد تم ها و قالب ها ،تغییر چیدمان یا تم، اضافه کردن تصاویر و اشیاء ، اضافه کردن اشکال، نمودارها و نمودار، ترکیب ویدئو و صدا، انیمیشن و بسیار مباحث دیگر خواهد پرداخت تا بتوانید با بهرگیری از این دوره بیشتر و بهتر از این نرم افزار بهرمند شوید . برای درک هرچه بیشتر این مباحث می توانید همزمان با دیدن فیلم آموزش پاورپوینت برای مربیان برای ساخت درس های تعاملی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره نیز استفاده نمایید .

مشخصات فیلم آموزشی PowerPoint For Teachers Create Interactive Lessons :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Faith Brill

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 37 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی PowerPoint For Teachers Create Interactive Lessons :

– استفاده سنتی از پاورپوینت در برابر استفاده پویا

– استفاده از یادداشت های سخنران

– طراحی موثر اسلاید آموزش

– ارزیابی و تجدید نظر در راه اندازی کلاس درس

– ایجاد فعالیت در پاورپوینت

– آموزش استفاده از بازی

– سازماندهی روز خود و برنامه درسی

– و غیره

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

PowerPoint For Teachers Create Interactive Lessons

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *