دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Premiere Pro CC Essential Sound

آیا برای شما پیش آمده است که یک ویدئوی عالی را ایجاد کرده اید، اما مهارت های مربوط به فایل های صوتی جهت میکس کردن موسیقی‌ متن را نداشته اید؟ اگر جوابتان بله است پس دوره ی Premiere Pro CC Essential Sound کاملا مناسب شما می باشد زیرا با تماشای آن یاد می گیرید که چگونه انواع مختلف فایل های صوتی را ویرایش و میکس کنید. در ابتدای این دوره می آموزید که چگونه دیالوگ ها و روایات را مستقیما درون Adobe Premiere Pro CC ضبط نمائید. سپس یاد می گیرید که چگونه دیالوگ ها را از طریق پنل Essential Sound ویرایش و تعمیر کنید. پس از آن نیز به دنبال موزیک و مجوز آن می گردید و به ویرایش و ریمیکس آن میپردازید. در ادامه یاد می گیرید که چگونه افکت های خاصی را به فایل صوتی خود اضافه کنید. در آخر نیز با این مبحث آشنا می شوید که چگونه بازتاب صدا را به فایل خود اضافه کنید و به میکس آن بپردازید تا موسیقی شما گیرایی لازم را بدست آورد.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 Premiere Pro CC Essential Sound center

مشخصات فیلم آموزشی Premiere Pro CC Essential Sound :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Kelsey Brannan

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 10 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : December 12, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 Premiere Pro CC Essential Sound

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *