دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Programming for Non-Programmers: Android and Kotlin

همۀ شما می توانید با استفاده از ابزارهای مناسب و تمرینات مداوم، برنامه نویسی را یاد بگیرید. اندروید برای شروع یک زبان بسیار خوب است، زیرا علاوه بر رایگان بودن، براحتی می توانید آن را یاد بگیرید و زبان برنامه نویسی آن، یعنی Kotlin نیز بر اساس محبوب ترین زبان دنیا، یعنی جاوا ساخته شده است. در این دوره ی آموزشی، آقای Todd Perkins مهمترین مفاهیم و مباحث مربوط به برنامه نویسی اندروید را به روشی ساده به شما یاد می دهد تا با هر دانشی که در اختیار دارید بتوانید برنامه نویسی اندروید را شروع کنید. شما می توانید به کمک این دوره و در طی تنها چند ساعت، یک برنامه کاربردی را ایجاد کنید و به خودتان ثابت کنید که آیا به کدنویسی علاقه دارید یا خیر. شما پس از پایان این دوره، با ساختمان زبان کاتلین آشنا می شوید و مباحثی نظیر متغیرها، متدها، کنترل جریان، و ملزومات ساخت اینترفیس را یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Programming for Non-Programmers: Android and Kotlin center

مشخصات فیلم آموزشی Programming for Non-Programmers: Android and Kotlin :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Todd Perkins

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 44 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 4/24/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Programming for Non-Programmers: Android and Kotlin

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *