دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Prototyping AR User Experiences with Framer

امکانات و حالت های واقعیت افزوده (AR) تقریبا بی نهایت است. برنامه نویسان و طراحان می توانند از این تکنولوژی برای ساخت تجربه های جالب توجهی استفاده کنند که کاربر را سرگرم و مجذوب کند. در این دوره ی آموزشی، آقای Emmanuel Henri نحوه ی ایده پردازی و ساخت یک نمونه برنامه ی مبتنی بر واقعیت افزوده را با استفاده از نرم افزار Framer نشان می دهد. او آموزش را با مروری بر واقعیت افزوده شروع می کند و به شما توضیح می دهد که چگونه یک پروژه را در Framer راه اندازی کنید. او سپس نشان می دهد که چگونه عناصر واقعیت افزوده را در Framer ایجاد کنید، چگونه از ماژول ها استفاده نمایید، چطور عناصر سه بعدی را به یک صحنه اضافه کنید، به چه صورت عناصر UI را وارد کنید، و در نهایت چگونه تعامل ها را به برنامه اضافه نمایید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Prototyping AR User Experiences with Framer center

مشخصات فیلم آموزشی Prototyping AR User Experiences with Framer :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Emmanuel Henri

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 51 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 5/18/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Prototyping AR User Experiences with Framer

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *