دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی React JS and Redux Mastering Web Apps

برای تبدیل شدن به یک مهندس طراح وب شما باید توانایی های مختلفی داشته باشید، تسلط بر HTML، php، CSS و … از جمله توانایی هایی است که برای ورود به بازار کاربه آنها نیاز خواهید داشت. اما در کنار این توانایی های عام، استفاده از تکنولوژی های جدید و استفاده از ابزارهای مختلف و تازه نیز می تواند راه ورود شما به بازار کار را ساده تر کند. یکی از مهمترین این ابزار های بدون شک توانایی کار با React Js و Redux است. دوره آموزشی React JS and Redux Mastering Web Apps به شما می آموزد که چگونه با این ابزارهای جدید کار کنید. باید به این نکته اشاره کرد که این دوره به صورت کاملا پروژه محور عرضه شده است و شما با استفاده از کد نویسی و ساخت 4 مثال مختلف می توانید این توانایی ها را کسب کنید. در قدم اول شما با مفاهیم React JS آشنا خواهید شد و 2 برنامه را با استفاده از آن می سازید. اولین برنامه به معرفی ES6/Babel می پردازد و دومی نیز توانایی مدیریت HTTP Web Requests را در یک برنامه React با استفاده از یک API یاد می گیرید. سومین برنامه به معرفی و نحوه کار با کوکی های مرورگر می پردازد و برنامه آخر نیز یک مجموعه کامل و واقعی از یک اپ کاملا واقعی است که با استفاده از یک پایگاه داده صورت می گیرد.

سایر توضیحات: نگران مفاهیم و اسم های گفته شده نباشید. البته کمی آشنایی با JavaScript می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند اما دوره آموزشی React JS and Redux Mastering Web Apps طوری طراحی شده است که تمام مفاهیم را به صورت کامل توضیح دهد. این دوره توسط شرکت Udemy تهیه شده است و David Katz مدرس آن است. او در حال حاضر در حال تحصیل در دانشگاه San Francisco است و اکثر اوقات خود را با کد زدن و برنامه نویسی با افراد بسیار ماهر می گذراند.

React JS and Redux Mastering Web Apps

مشخصات فیلم آموزشی React JS and Redux Mastering Web Apps :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : David Katz

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 29 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی React JS and Redux Mastering Web Apps :

– معرفی دوره و نصب React

– ساخت CountdownChamp، اولین اپ با استفاده از React

– ساخت MusicMaster

– ساخت ReminderPro با استفاده از Redux و کوکی ها

– ساخت GoalCoach با استفاده از Redux و پایگاه داده

– کلام آخر

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

React JS and Redux Mastering Web Apps

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *