دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Retopologizing Game Characters in Maya

زمانی که شما کاراکتر باکیفیت و پرجزئیات خود را برای بازی طراحی کردید، لازم است هنوز یک مرحله ی دیگر را انجام دهید که درست کردن توپولوژی می باشد. در این دوره ی آموزشی، از یک مش آماده استفاده می شود و به کمک نرم افزار مایا نمونه ای از آن با رزولوشن پایین ساخته می شود تا برای بازی مناسب باشد. شما در ابتدای این دوره یاد می گیرید که چگونه یک رفرنس از مدلِ ساخته شده بسازید. سپس می آموزید که چطور از چندین ابزار ویرایش پالیگان برای اصلاح جئومتری استفاد نمایید تا ظاهر مدل را نیز به خوبی حفظ کنید. در پایان نیز از ابزار Quad Draw در نرم افزار مایا استفاده می کنید تا یک توپولوژی جدید از کاراکتر خود ایجاد کنید. پس از به اتمام رسیدن دوره، شما درک بهتری از اصلاح توپولوژی و ساخت مش های جدید برای بازی در نرم افزار مایا بدست خواهید آورد.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

Retopologizing Game Characters in Maya center

مشخصات فیلم آموزشی Retopologizing Game Characters in Maya :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Justin Marshall

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 47 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : March 14, 2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Retopologizing Game Characters in Maya

  • 1 replies
    1. بهزاد says:

      سلام
      اگر امکانش هست این آموزش زیر رو هم قرار بدید.
      Pluralsight – Game Character Sculpting in ZBrush

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *