دانلود فیلم آموزشی Rigging Human IK Characters for Mocap in Maya and Motion Builder

ایجاد و راه انداری کاراکتر ها عملی پیچیده و ذهنی بوده و اغلب برای هر شخصیت منحصر به فرد می باشد. ساختار بندی پایه ای شخصیت یکی از زمینه های انیمیشن می باشد که به صورت حداقلی مورد درک واقع شده است، حتی توسط کاربران حرفه ای نرم افزار Maya. ساختاربندی پایه ای مناسب کاراکتر علاوه بر تمرین نیازمند تسلط می باشد. در این دوره آموزشی می آموزید که چگونه با استفاده از Maya و MotionBuilder 2016 به ساختاربندی یک کارکتر انسانی با استفاده از کنترل های HumanIK بپردازید. پس از فراگیری ساختاربندی ابتدایی نحوه اعمال داده های موشن کپچر را نیز خواهید آموخت. نرم افزار های مورد نیاز این دوره آموزشی Maya 2016 و MotionBuilder 2016 می باشند.

 

دانلود فیلم آموزشی Rigging Human IK Characters for Mocap in Maya and Motion Builder

 

مشخصات دوره آموزشی Rigging Human IK Characters for Mocap in Maya and Motion Builder :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Mark Butler

– فایل های پروژه : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 30 دقیقه

– سطح دوره: پیشرفته

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Rigging Human IK Characters for Mocap in Maya and Motion Builder

لینک دانلود