دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی SharePoint Framework for Developers: 1 Understanding the Toolchain

فریم ورک شیرپوینت (SPFx) به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا قابلیت های SharePoint آنلاین و محلی را به وسیله ی افزونه های وب گسترش دهند. شما قبل از اینکه با SPFx آشنا شوید، نیاز دارید تا با تکنولوژی هایی نظیر Node.js, npm, Gulp, TypeScript, webpack, Yeoman, Sass و غیره آشنایی پیدا کنید که به مجموعه ابزار برنامه نویسی (toolchain) مشهور هستند. در این دوره ی آموزشی، آقای Sahil Malik به شما کمک می کند تا با این مجموعه ابزار آشنا شوید. او در طول این دوره به شما آموزش می دهد که چطور شروع به نوشتن کدهای ساده Node.js کنید؛ چگونه تصاویر، کدهای CSS، و برنامه ها را به وسیله ی webpack بسته بندی نمائید؛ چطور از تولیدکننده ی Yeoman استفاده کنید؛ و به چه صورت TypeScript و Sass را با هم ادغام نمائید. افرادی که با این مهارت ها آشنا هستند، می توانند به پایان این دوره بروند تا با نحوه ی راه اندازی محیط توسعه SPFx آشنا شوند.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

SharePoint Framework for Developers: 1 Understanding the Toolchain center

مشخصات فیلم آموزشی SharePoint Framework for Developers: 1 Understanding the Toolchain :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Sahil Malik

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 53 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 4/20/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

SharePoint Framework for Developers: 1 Understanding the Toolchain

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *