دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Sleek Technique Sleek Barre Technique

شما با دیدن این فیلم آموزشی و تمرینات پی در پی می توانید این ورزش را شروع کرده و پس از آماده شدن در یکی از کلاس های این رشته ثبت نام کنید و این ورزش را به صورت کاملا حرفه ای ادامه دهید . رقصندگانی که در این فیلم می بینید انعطاف بدنی بسیار بالایی دارند و شما هم پس از تمرینات پی در پی می توانید به این انعطاف بدنی دست پیدا کنید . این ورزش برای کسی که آن را می بیند بسیار ساده و پیش پا افتاده است اما در اصل مطلب آن رقصنده که ما می بینیم با تمرینات و سختی های بسیار توانسته خود را به این تمرکز بالا و انجام این حرکات که نیاز به ورزیدگی کامل بدن دارد برساند و خود را با آن وفق دهد .در بعضی از مسابقات باله آن ها از داستان های افسانه ای برای این رقص استفاده می کنند .

باله رقصی است که در آن مصدمیت های بسیاری اتفاق می افتد که گاهی این مصدومیت ها به هیچ وجه قابل جبران نیست و خسارت های جبران ناپذیری را برای رقصنده به همراه دارد . باله نوعی رقص می باشد و حرکات باله نیاز به حد بالایی از ورزیدگی بدن رقصنده دارد. با وجود اصالت این هنر در فرهنگ ملل مختلف، ریشه باله را شاید بتوان در ایتالیای دوره رنسانس یافت. اما در فرانسه و روسیه بود که باله فرم و شکل امروزی را به خود گرفت. واژگان و نام حرکت‌ها در رقص باله به زبان فرانسه است. باله کلاسیک که اغلب استفاده می‌شود و که در آن هر دو پا همان زمان خم است. هنگامی که پا روی زمین نیستند، به صورت pointe است . فیلم آموزشی Sleek Technique Sleek Barre Technique توسط دو نفر از حرفه ای ترین اساتید بنام های Flik Swan و Victora Marr طراحی شده و کمپانی New Shoot Pictures Llc این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش باله لذت ببرید .

دانلود فیلم آموزشی Sleek Technique Sleek Barre Technique

برنامه های تمرینی فیلم آموزشی Sleek Technique Sleek Barre Technique :

– انجام دادن حرکات پریدن و ایستادن روی انگشتان پا

– انجام دادن حرکات ترکیبی رقص و باله

– انجام دادن حرکات کششی و گر کردن بدن

– انجام حرکات پا و پهلو

– انجام حرکات دست و پهلو

– و غیره

مشخصات فیلم آموزشی Sleek Technique Sleek Barre Technique :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : New Shoot Pictures Llc

– مدرس : Flik Swan , Victora Marr

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 70 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 400×720

– فرمت فایل : DVD , NTSC , Widescreen , Color, Dolby

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

The Finis Jhung Ballet Technique

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *