دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Starting with Angular

دوره آموزشی Starting with Angular سعی دارد تا به بررسی جدیدترین تغییرات افزونه Angular بپردازد و جدیدترین نسخه آن یعنی ورژن v4.3 را به شما معرفی کند. در این دوره آموزشی شما با تغییراتی روبرو خواهید شد که بدون شک در ورند تولید وبسایت موثر خواهد بود و می تواند کیفیت آن را به شدت افزایش دهد. البته این تغییرات به دسته بندی های کوچکتر تبدیل شده اند و برای هر قسمت نیز پروژه هایی در نظر گرفته شده است. نسخه v4.3 در اوایل ماه جولای 2017 عرضه شده است و نسخ ههای بتا یکی پس از دیگری به بازار عرضه شد. همچنین بخشی با عنوان Angular Forms در این ویدئو آموزشی وجود دارد که می تواند بسیار هیجان انگیز باشد چرا که در این نسخه به قدر کافی ثابت شده است و می تواند به عنوان یک ابزار از آن به راحتی و با خیال راحت استفاده کرد.

سایر توضیحات: ساخت یک وبسایت از ابتدا همراه با Angular می تواند بسیار چالش بر انگیز باشد. دوره آموزشی Starting with Angular به این چالش پاسخ می دهد و شما را از بسیاری از مشکلات رها می کند. این دوره آموزشی محصول شرکت Packt است که با رویکردی کاملا پروژه محور عرضه شده است.

Starting with Angular cover

مشخصات فیلم آموزشی Starting with Angular  :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Stone River eLearning

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش: 3 ساعت و 30دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Starting with Angular

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *