دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی آشنایی با کامپوننت ها در یونیتی TeamTreeHouse Components In Unity

یونیتی یک اکوسیستم کامل برای کسانی می باشد که می خواهند در صنعت بازی سازی کسب و کار ایجاد کرده و با ارائه یک عنوان زیبا بتوانند به دنیای امروزی قدم گذارند . امروزه گرافیک در بازی های روز دنیا حرف اول را می زند و چیزی بهتر از یک موتور قدرتمند گرافیکی نمی تواند این کار را انجام دهد . با استفاده از موتور یونیتی قادر خواهید بود بازی های خود را با فرمت های خروجی مختلف برای استفاده در کامپیوتر و سایر کنسول های بازی استفاده کنید . پشتیبانی این موتور از زبان های برنامه نویسی C++ و Java Script باعث ساده تر شدن رابطه کاربری شده است . نرم افزار Unity یک پلتفرم توسعه ی قدرتمند و انعطاف پذیر می باشد که برای ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی از آن استفاده شده و تجربه ی منحصر به فردی را برای کاربر به وجود می آورد . یکی از بهترین عملکردهای نور پردازی به لطف استفاده از تکنولوژی Geomerics Enlighten در این موتور قابل مشاهده می باشد .

از این رو بهترین سایه زنی و نورپردازی ها به صورت حرفه ای توسط Unity انجام می گیرد . یونیتی یک موتور بازی ساز چند پلتفرمه است، یعنی می‌تواند برای بسیاری از پلتفرم‌های موجود بازی را ایجاد کند. امروزه تنها حدود ۵ درصد کاربران بازی‌ها را بر روی کامپیوترهای شخصی اجرا می‌کنند و سهم بسیاری به کنسول‌های بازی و موبایل و وب می‌رسد . تقریباً می‌توان گفت که یونیتی برای تمامی پلتفرم‌های موجود خروجی بازی تولید می‌کند، که از لحاظ تجاری بسیار مهم است به خصوص اجرای بازی بر روی وب و به صورت شبکه که باعث جذب کاربران بسیار می‌شود، تعدادی از بازی‌های موجود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک توسط موتور بازی ساز یونیتی ایجاد شده است . فیلم آموزشی TeamTreeHouse Components In Unity توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Nick Pettit طراحی شده و کمپانی TeamTreeHouse این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش آشنایی با کامپوننت ها در یونیتی لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی TeamTreeHouse Components In Unity :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : TeamTreeHouse

– مدرس : Nick Pettit

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 2 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی TeamTreeHouse Components In Unity :

– سازماندهی کد با متدها

– کد Spaghetti

– سازماندهی GameManager با متدها

– سازماندهی کد با متدها

– الگوی اجزای نهاد

– سازماندهی کد با اجزا

– اضافه کردن رفتار جدید

– ایجاد یک کامپوننت جدید

– یکپارچه سازی اجزای جدید

– و غیره

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

TeamTreeHouse Components In Unity

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *