دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Tensorflow Deep Learning Solutions for Images

Tensorflow یکی از پیشنهاد های بسیار ارزنده گوگل برای زبان ماشین و یادگیری آن است. این ابزار به سرعت توانست محبوبیت زیادی میان افراد مختصص پیدا کند چا که سرعت عمل بسیار بالایی در زمان اجرا از خود نشان داده که برای یادگیری ماشین بسیار ارزشمند است و سرعت کارهای مختلف را افزایش خواهد داد. در دوره آموزشی Tensorflow Deep Learning Solutions for Images شما با نحوه استفاده این ابزار در شبکه های عصبی، شبکه های عصبی غیر موازی و بسیاری دیگر از الگوریتم ها فرا خواهید گرفت و چگونگی پیاده سازی آنها را در Tensorflow می آموزید. در دوره آموزشی Tensorflow Deep Learning Solutions for Images شما با استفاده از پیاده سازی 3 مثال واقعی با تمام جزئیات کار آشنا خواهید شد تا بتوانید ابزار مورد نیاز خود را در پروژه های شرکت های مختلف تطبیق دهید. یادگیری این مباحث بدون شک فرصت شغلی مناسبی را برای شما فراهم خواهد کرد.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Tensorflow Deep Learning Solutions for Images قصد دارد تا با ارائه مثال های بسیار کاربردی شما را با این ابزار آشنا کند و نیز قابلیت های مختلف آن را با استفاده از مثال های متنوع به شما معرفی کند. دوره آموزشی Tensorflow Deep Learning Solutions for Images توسط شرکت Packt تولید و عرضه شده است.

Tensorflow Deep Learning Solutions for Images center

مشخصات فیلم آموزشی Tensorflow Deep Learning Solutions for Images :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده :packt

– مدرس : Will Ballard

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Tensorflow Deep Learning Solutions for Images

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *