دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی بدنسازی در خانه و تمرینات عضلات شکم The 50 Craziest Ab Exercises Youve Ever Seen

تناسب‌ اندام اصطلاحی است در ورزش بدنسازی که به معنای همخوانی اندام بدن چه نسبت به دیگر اندام و چه نسبت به قامت می‌باشد. به طور کلی، بدن اگر از لحاظ حجم عضلانی رشد بیش از اندازه کرده باشد از تناسب خود نسبت به قامت خارج شده است بنابراین پس از دوره شکوفایی بدنسازی، انشعاباتی در مسابقات حرفه‌ای آن روی داد به طوری که در برخی از آن مسابقات، محدودیتی برای حجم عضلانی وجود ندارد و تناسب‌ اندام نسبت به قامت را در نظر نگرفته و به فاکتورهای حجم عضلانی، تناسب‌ اندام نسبت به یکدیگر و کات بودن بدن اهمیت می‌دهند و در برخی دیگر از مسابقات، تناسب‌ اندام نسبت به قامت نیز در کنار فاکتورهای دیگر در نظر گرفته می‌شود که البته اینگونه مسابقات بیشتر در رده بانوان رونق دارد. همچنین براساس آمارهای گرفته شده، بدن متناسب یا فیتنسی چه برای مردان و چه برای زنان جذابیت بیشتری دارد. شکم در آناتومی به قسمتی از تنه گفته می‌شود که مابین دیافراگم از بالا و سطح فوقانی لگن خاصره از پایین قرار دارد.

عضلات متعددی در جدار جلویی و پشتی شکم قرار دارند. عضلاتی که در دیوارۀ قدامی خارجی شکم قرار دارند عبارتند از: عضله راست شکم ، عضله مایل خارجی ، عضله مایل داخلی و عضله عرضی شکمی می باشد . این آموزش برای تمامی افرادی که به دلیل پرخوری و یا رژیم های نا مناسب و همچنین افرادی که چربی های اضافه در ناحیه شکم و پهلو دارند تهیه شده است . این مجموعه حاوی 50 تمرین مختلف و فوق العاده برای تمامی نقاط شکم بدن بدون استفاده از دستگاه و یا تجهیزات مدرن می باشد که شما می توانید با فراگیری آن تغییرات بسیار زیادی را در اندام خود ایجاد کنید . فیلم آموزشی The 50 Craziest Ab Exercises Youve Ever Seen توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Jim Peinkofer طراحی شده و همکنون کمپانمی مشهور Udemy آن را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش بدنسازی در خانه، تمرینات عضلات شکم لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی The 50 Craziest Ab Exercises Youve Ever Seen :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Jim Peinkofer

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی The 50 Craziest Ab Exercises Youve Ever Seen :

– تمرین ثبات توپ

– حرکات اصلی آزاد ایستاده

– تمرینات بدنسازی

– آماده سازی عضلات شکم

– نتیجه گیری به مدت 28 روز

 

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

The 50 Craziest Ab Exercises Youve Ever Seen

  • 2 replies
    1. علی اکبر says:

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما اعضای مدیریت سایت دانلود.
      اگه براتون مقدوره برنامه ورزشی Core the Force از Beachbody رو برای دانلود قرار بدید.باتشکر…….

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *