دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی The Color Lab by Bella Kotak – Intro to Color Adjustments

The Color Lab by Bella Kotak – Intro to Color Adjustments

فیلم آموزشی محصول کمپانی thecolorlab و به زبان انگلیسی میباشد . در دوره The Color Lab by Bella Kotak – Intro to Color Adjustments ما به تنظیمات رنگ در فتوشاپ خواهیم پرداخت . این یک برنامه بسیار قدرتمند است که به شما امکان می دهد هرگونه پالت رنگی را که تصور می کنید کنترل کنید و ایجاد کنید .

فیلم آموزشی The Color Lab by Bella Kotak – Intro to Color Adjustments

مقدمه ای برای ابزارهای رنگی مورد علاقه بلا در فتوشاپ است و احتمالاً فنی ترین فیلم هاست . در داخل ، ما به جزئیات مربوط به آنچه هر تنظیمات و تأثیرات آن بر روی یک تصویر می پردازد ، می پردازیم . هدف ما معرفی و دعوت شما برای آشنایی بیشتر با تنظیمات مختلف رنگ در این برنامه است به گونه ای که وقتی رنگ آمیزی تصاویر خود را انجام می دهید ، آن دانش را دارید و از همه مهم تر ، آن کنترل را برای ایجاد هر مجموعه ای از رنگ هایی که در ذهن دارید ، داشته باشید . 38 دقیقه مدت زمان پخش فیلم آموزشی The Color Lab by Bella Kotak – Intro to Color Adjustments میباشد .

نام: The Color Lab by Bella Kotak - Intro to Color Adjustments
شرکت سازنده: thecolorlab
کیفیت: 1080p
زبان: انگلیسی
ژانر: آموزشی
مدت زمان پخش: 38 دقیقه
فرمت فایل: mp4
منتشر کننده: thecolorlab
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *