دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی The Complete Fullstack Web Developer Course

برای یادگیری برنامه نویسی وب و یا ساخت وبسایت بدون شک با عناوین مختلفی روبرو شده اید. اما دوره آموزشی The Complete Fullstack Web Developer Course طعم جدیدی از طراحی وب را به شما خواهد آموخت! اگر شما قصد یادگیری ساخت صفحات وب را دارید و یا حتی اگر در حال حاضر مشغول به این کار هستید اما می خواهید تا دانش خود را به صورت گسترده بسط بدهید، بدون شک این دوره آموزشی می توانید نیاز شما را برطرف کند. در دوره آموزشی The Complete Fullstack Web Developer Course شما بیش از 19 ساعت ویدئو آموزشی را در اختیار خواهید داشت که در آنها با مفاهیم HTML و HTML5 آشنا خواهید شد. کار با PHPرا فرا می گیرید. نخوه استفاده از JavaScript و نیز تولید صفحات پویا برای ارتباط با سرور بدون ریلود کردن صفحه را با Ajax خواهید آموخت. سپس به بررسی Mysql می پردازید و روش ساخت فرم های ورود و خروج را فرا می گیرید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی The Complete Fullstack Web Developer Course اولین دوره ای است که در شرکت Udemy با عنوان پوشش کامل مباحث ساخت وبسایت تولید شده است. مدرس این دوره Kalob Taulien است که از سال 1999 تا به امروز در زمینه تولید صفحات وبسایت برای شرکت های مختلف فعالیت داشته است و می تواند تجربیات خود را به شما عرضه کند.

The Complete Fullstack Web Developer Course center

مشخصات فیلم آموزشی The Complete Fullstack Web Developer Course:

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : udemy

– مدرس : Kalob Taulien

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 21 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

The Complete Fullstack Web Developer Course

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *