دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی The Ultimate Guide to Game Development with Unity

اگر شما هم به ساخت بازی های باکیفیت تجاری و شگفت انگیز علاقه مندید و دوست دارید که آنها را برای پلتفرم های مختلف تولید کنید، پس به مکان درستی آمده اید. این دوره ی آموزشی، تنها دوره ای در این موضوع می باشد که توسط شرکت Unity Technologies مورد تایید قرار گرفته است. این فیلم آموزشی، موتور یونیتی را به طور کامل به شما یاد می دهد و مقدمات برنامه نویسی #C را نیز به شما می آموزد. شما در طول این دوره می توانید اولین بازی دو بعدی یا سه بعدی خود را با استفاده از یونیتی بسازید و آن را برای فروش در مارکت های مختلف قرار دهید. این دوره همچنین توضیح می دهد که چگونه بازی خود را به کمک آخرین ویژگی های موجود در یونیتی از سایر بازی ها متمایز کنید و از افکت های post-processing حرفه ای و سیستم انیمیشن پیشرفته در آنها استفاده نمایید. شما با تماشای این دوره ی بزرگ می توانید مفاهیم #C را یاد بگیرید، با نحوه تعریف برخوردها و دریافت ورودی از کاربر آشنا شوید، روش اضافه کردن شیدر ها را یاد بگیرید، شیوه ساخت دشمن را به همراه هوش مصنوعی بیاموزید، با نحوه جمع آوری و نابود کردن اشیا آشنا شوید، افکت های صوتی و موسیقی را به بازی خود اضافه نمایید، و سایر مباحث ضروری را نیز یاد بگیرید.

The Ultimate Guide to Game Development with Unity center

مشخصات فیلم آموزشی The Ultimate Guide to Game Development with Unity :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Jonathan Weinberger

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 13 ساعت

– تاریخ ساخت آموزش : 2/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

The Ultimate Guide to Game Development with Unity

  • 2 replies
    1. امید says:

      با سلام خسته نباشید یه فیلم دیگه هم هست مربوط به این اموزش های یودمی هست برای ساختن صحنه های سینماتیک لطفا اونم قرار بدین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *