دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Udemy PSD To Responsive HTML5 Beginner To Advanced

زبان اچ تي ام ال امروزه به طور گسترده مورد استفاده در صفحات وب مورد استفاده قرار مي گيرد . برچسب ها ، عناصر و براکت ها با ترکیب CSS ساختماني را تشکيل مي دهند که باعث بوجود آمدن طرحی زیبا و فنی در سطح وب می شوند . هم اکنون نزديک به 20 سال از آغاز تعريف HTML مي گذرد . حال، در آستانه انتشار پنجمين نگارش از آن يعني HTML5 قرار داريم . از اولين نگارش تا نسخه پنجم آن ، دنياي وب را به کلي دگرگون کرده است . HTML 5 به شدت بر ايجاد محتواي پويا و چند رسانه اي غني و حيرت آور متمرکز شده است . اما فکر مي کنيد HTML5 چگونه خواهد توانست ظاهر و نحوه کار کاربران وب با وب سايت ها را تغيير دهد ؟ وب امروزي به طور فزاينده اي مبتني بر چند رسانه اي هاي تعاملي و غني مي باشد . نرم افزارهايي که تا ديروز روي رايانه نصب مي شدند امروزه در حال حرکت به سمت اجرای آنلاين مي باشند . در HTML5 سعي بر اين بوده همه اين نيازها با معرفي راه هايي براي جاسازي امکانات مختلف از جمله پشتيباني از فيلم و صوت ، ابزار هاي گرافيکي ساده ، کار با برنامه ها در حالت آفلاين و … پوشش داده شود ، و همه اين موارد حد المقدور بدون نياز به نصب پلاگين و صد البته ، بسيار سريعتر از قبل انجام پذيرد . و اما CSS3 ، مانند نسخه های قبل خود انقلابی در صنعت طراحی وب سایت ایجاد کرده است .  پدیده ای که قادر است مناسبات کدنویسی را تغییر دهد و موجب زیبایی هرچه بیشتر طراحی سایت شود . چیزی که در حال حاضر طراحان به آن نیاز دارند ساختاری ساده تر و خلاصه تر و با انعطاف پذیری بیشتر است . خوشبختانه افراد معروفی در پروژه CSS3  شرکت کردند و به توسعه آن کمک شایانی کرده اند . CSS3 در سایت های فارسی برخلاف سایر سایت های دیگر نسبتا موج کوتاهی داشته است اما از مطالب خوب در این زمینه  می توان به اضافه شدن فونت های آنلاین و سری B به فونت های اصلی در CSS3  اشاره کرد .

اهداف اصلی اچ‌تی‌ام‌ال۵ بهبود این زبان به صورتی است که از جدیدترین فناوری‌های چند رسانه‌ای پشتیبانی کند در حالی که هم به راحتی توسط انسان‌ها قابل خواندن باشد وهم به طور مداوم توسط رایانه‌ها و دستگاه‌ها، مرورگرهای وب، تجزیه کننده‌ها و غیره قابل درک باشد. اچ‌تی‌ام‌ال۵ در نظر دارد نه تنها HTML4 بلکه XHTML۱ و ۲HTML را نیز پشتیبانی کند. با پیروی از پیشینیان اخیرش اچ‌تی‌ام‌ال۴٫۰۱ و XHTML ۱٫۱، اچ‌تی‌ام‌ال۵ یک پاسخ به استفاده مشترک اچ‌تی‌ام‌ال و XHTML بر روی شبکه جهانی وب، ترکیبی از ویژگی‌های معرفی شده توسط مشخصات مختلف و موارد معرفی شده توسط محصولات نرم‌افزاری مانند مرورگرهای وب است. مواردی که توسط کارهای مشترک ایجاد شده‌است؛ و هم چنین پاسخی به بسیاری از خطاهای نحوی در مستندات وب موجود است. همچنین در تلاش است یک زبان نشانه گذاری یکتا تعریف کند که بتواند در دو قالب اچ‌تی‌ام‌ال یا XHTML نوشته شود.اچ‌تی‌ام‌ال۵ شامل جزئیات مدل‌های پردازش است تا پیاده‌سازی سازگارتری داشته باشد. اچ‌تی‌ام‌ال۵ نشانه گذاری برای اسناد در دسترس را گسترش می‌دهد، بهبود می‌بخشد و توجیه می‌کند. هم چنین نشانه گذاری و رابط برنامه‌نویسی کاربردی (APIها) را برای برنامه‌های پیچیده تحت وب معرفی می‌کند. به همین دلیل، HTML5 کاندیدای بالقوه برای برنامه‌های کاربردی تلفن همراه کراس پلت فرم است. بسیاری از ویژگی‌های HTML5 با در نظر گرفتن توانایی اجرا بر روی دستگاه‌های کم قدرت مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ساخته شده‌است. فیلم آموزشی Udemy PSD To Responsive HTML5 Beginner To Advanced توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Filip Kordanovski طراحی شده و کمپانی مشهور Udemy این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش مقدماتی تا پیشرفته تبدیل پی اس دی به اچ تی ام ال 5 واکنش گرا لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی  Udemy PSD To Responsive HTML5 Beginner To Advanced :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Filip Kordanovski

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 6 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی  Udemy PSD To Responsive HTML5 Beginner To Advanced :

– بخش 1: شروع به کار و آماده سازی

– بخش 2: راه اندازی محیط

– بخش 3: بررسی و تهیه طرح PSD

– بخش 4: تبدیل طراحی PSD به یک وب سایت کاربردی

– بخش 5: پالایش وب سایت: یادگیری ایجاد انیمیشن های تعاملی شگفت انگیز

– بخش 6: وب سایت واکنش گرا

– بخش 7: نتیجه گیری

– بخش 8: سخنرانی پاداش

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Udemy PSD To Responsive HTML5 Beginner To Advanced

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *