دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Unity: 3D Level Design

یونیتی -ابزار قدرتمند توسعه ی بازی موبایل و دسکتاپ- ویژگی ها و امکاناتی را فراهم می کند که به شما اجازه می دهند تا جهان های مجازی قابل توجهی را به وجود آورید. در این دوره ی آموزشی، آقای Alan Thorn به شما کمک می کند تا بتوانید مهارت های Unity خود را افزایش دهید و به سرعت با نحوه ی طراحی Level بازی آشنا شوید. آقای Thorn فرآیند اسمبلی کردن یک محیط سه بعدی را به وسیله ی قطعات دارایی های ماژولار نشان می دهد و سپس توضیح می دهد که چگونه یک پروژه ی یونیتی ایجاد کنید و دارایی ها را پیکربندی و وارد نمائید. او همچنین نشان می دهد که چطور نورپردازی محیط را انجام دهید، چگونه اسکریپت های یونیتی را وارد کنید، به چه صورت رفتارهای زمان بندی شده را ایجاد نمائید، و چطور یک دشمن هوشمند را برای بازی طراحی کنید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Unity: 3D Level Design center

مشخصات فیلم آموزشی Unity: 3D Level Design :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Alan Thorn

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 5 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 2/23/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Unity: 3D Level Design

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *