دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Unreal Multiplayer Mastery – Online Game Development In C plus plus

بیاموزید که چگونه با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine بازی چند نفره در کلاس جهانی خلق کنید. موتور آنریل که بسیاری از بازی های سطح بالای امروز به کمک آن توسعه یافته اند، به لطف ابزار های فراوانی که در خود جای داده، به فرآیند ساخت بازی های چند نفره سرعت قابل توجهی افزوده است. با این حال یافتن نقطه آغازین برای کار با Unreal Engine می تواند برای بسیاری ترسناک باشد. ویژگی های فراوان و البته مستندات محدود این موتور بازی سازی، شروع به کار با آن را دشوار ساخته است. در این دوره علاوه بر آموزش نحوه کار با موتور Unreal، مفاهیم ضروری را نیز به روشی آسان مورد آموزش قرار می دهد. مخاطبین هدف این دوره افرادی می باشند که در سطح مقدماتی تا متوسط با آنریل و اندکی زبان برنامه نویسی ++C آشنایی دارند. مباحث دوره به صورت قدم به قدم مورد آموزش قرار می گیرند و تمرین های متعدد که در دوره موجود هستند عمل یادگیری را برای تان آسان می سازند. برای مطالعه دوره نیازی به دانش پیشین از مباحث شبکه ندارید چرا که مفاهیم مورد نیاز شبکه نیز از پایه مورد بحث قرار می گیرند.

 

http://cdn.download.ir/?b=dlir-movie&f=Unreal.multiplayer.Mastery.www.download.ir.part3.rar

 

مشخصات دوره آموزشی Unreal Multiplayer Mastery – Online Game Development In C plus plus :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : udemy

– مدرس : Sam Pattuzzi, GameDev.tv by Ben Tristem

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 23 ساعت و 55 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Unreal Multiplayer Mastery – Online Game Development In C plus plus

  • 2 replies
    1. اسماعیل خدری says:

      سلام خسته نباشید.
      پارت 3 این فایل مشکل داره ارور Check sum Header is missing or corrupted رو میده، دو بار هم ریپیر کردم درست نشد ، اصلا ریپر شدنش هم کامل انجام نمیشه. اگه میشه درستش کنید ممنون میشم.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *