دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی UX Design Techniques: Paper Prototyping

در این دوره ی آموزشی خواهید آموخت که چگونه نمونه سازی های خود را بر روی کاغذ انجام دهید، تا بتوانید ایده هایتان را قبل از نوشتن هر گونه کد ارزیابی کنید. این متد نمونه سازی بسیار سریع و ارزان می باشد، و به شما اجازه می دهد تا ایده های طراحی خود را با استفاده از موادی نظیر کاغذ، یادداشت، کارتکس، و برچسب به سرعت آزمایش کنید. مدرس این دوره، آقای Chris Nodder شما را با فرآیند انجام اینکار آشنا می کند و موارد اصلی نمونه سازی بر روی کاغذ را نشان می دهد. او نحوه ی ساخت طرح های جداگانه از هر عنصر اینترفیس را نشان می دهد، مناطقی که در آن بین سیستم و کاربر تعامل برقرار می شود را علامت می زند، و مرحله تست کاربر را نیز انجام می دهد تا شما بتوانید تجربه کاربری را مشاهده کنید و عناصر را در صورت لزوم جابجا نمایید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

UX Design Techniques: Paper Prototyping center

مشخصات فیلم آموزشی UX Design Techniques: Paper Prototyping :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Chris Nodder

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 24 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 2/6/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

UX Design Techniques: Paper Prototyping

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *