دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Visual Studio App Center for Developers

App Center ویژوال استادیو چندین ابزار برای توسعه ی برنامه های موبایل را در کنار هم قرار می دهد که از آنها می توان برای تست کردن، توسعه، انتشار، گزارش، و تجزیه و تحلیل محصول استفاده نمود. App Center با منابع محبوبی نظیر GitHub هماهنگ است و از پلتفرم هایی نظیر React Native, Swift, Android Java, و Xamarin پشتیبانی می کند. مدرس این دوره، آقای Kevin Ford به شما نشان می دهد که چگونه از App Center ویژوال استادیو برای ساخت و سفارشی کردن بیلدها، اجرای تست خودکار UI، انشتار بیلد، نظارت بر سلامتی و مصرف برنامه ها، و ارسال اعلانات به کاربر استفاده نمائید. او همچنین نحوه ی آپدیت کردن برنامه بدون نیاز به انتشار نسخه ی جدید را به شما یاد می دهد. با استفاده از ویژگی هایی که در App Center موجود است، شما می توانید سیستم برنامه نویسی و تجربه ی کاربری خود را بهبود ببخشید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Visual Studio App Center for Developers center

مشخصات فیلم آموزشی Visual Studio App Center for Developers :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Kevin Ford

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 50 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/13/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Visual Studio App Center for Developers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *