دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی آسمان زرد کم عمق با 3 کیفیت

این فیلم قصه زوجی را روایت می کند که در تلاش اند تا زندگی از دست رفته خود را بازیابند . مهران و غزل زوجی هستند که به تازگی زندگی خود را شروع کرده‌اند اما زندگی آنها، چنگی به دل نمی‌ زند و خوشحال نیستند . غزل در یک تصادف رانندگی که خود سبب آن بوده است باعث مرگ تمام افراد خانواده اش شده و دچار نوعی افسردگی ذهنی است و مهران تلاش می ‏کند تا با توجه کردن و همراهی کردن با او، زندگی خود و غزل را بازسازی کند، اما در این میان حوادثی ناخواسته و حضور روانشناسی که تا پایان فیلم دیده نمی‌شود زندگی این دو را به نابودی می‌ کشاند . جوایز فیلم سینمایی آسمان زرد کم عمق : برنده‌ی بهترین تدوین (بهرام دهقان)، نامزد بهترین فیلمبرداری (پیمان شادمان فر)، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی)، نامزد بهترین چهره پردازی (سعید ملکان) .

سایر عوامل فیلم : نویسنده و کارگردان: بهرام توکلی ـ تهیه کننده: سعید ملکان ـ مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر ـ صدابرداران: محمود سماک باشی، رضا نظری ـ طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان ـ تدوین: بهرام دهقانی ـ دستیار کارگردان و برنامه‌ریز : علیرضا نسایی ـ طراح صحنه و لباس : امیر حسین حداد ـ صداگذار: فرامرز ابوالصدق ـ مدیر تدارکات: شادروان امیر نوروزی ـ  جانشین تولید : حیدر زرقومی ـ منشی صحنه: سحر غمخوار، پانته آ حسینی ـ بازیگران: ترانه علیدوستی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان و حمیدرضا آذرنگ.

 

مشخصات فیلم سینمایی آسمان زرد کم عمق :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان :  بهرام توکلی

– تهیه کننده : سعید ملکان

– نویسنده : بهرام توکلی

– محصول کشور : ایران

– صدابرداران: محمود سماک باشی، رضا نظری

– تاریخ پخش : 1391

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : ترانه علیدوستی, صابر ابر, سحر دولتشاهی, سعید چنگیزیان, حمیدرضا آذرنگ

– کیفیت نمایش : 480p & 720p و 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : Wikipedia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *