دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی احتمال باران اسیدی با 3 کیفیت

احتمال باران اسیدی فیلم ایرانی “احتمال باران اسیدی” در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی موفق به دریافت جوایز متنوع و ارزنده ای شده است. از جمله این جوایز می توان به جایزه بهترین فیلم نامه جشنواره فجر، جایزه استعداد درخشان از جشن انجمن منتقدان، جایزه نتپک در استرالیا (ارتقای سینمای آسیا)، جایزه بهترین فیلم تماشاگران فستیوال پراگ، جایزه ویژه هیات داوران فستیوال کلمبو، نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلمنامه از جشن انجمن منتقدان و نامزد جایزه بهترین طراحی صحنه و لباس و بهترین بازیگر نقش دوم مرد از جشن خانه سینما اشاره کرد. به علاوه باید به این نکته توجه داشت که این فیلم در فستیوال های متعددی چون گوتنبرگ، بمبئی، زوریخ، استکهلم، پونا، پرت، جوگجا نتپک و فیلم های ایرانی پاریس، کلن، سیدنی، بوستون، واشنگتن و دانشگاه یو سی ال ای حضور داشته است.

سایر مشخصات : خلاصه داستان فیلم بدین شرح است که منوچهر کارمند بازنشسته اداره دخانیات که هیچوقت ازدواج نکرده، برای یافتن دوست قدیمی اش از شمال به تهران می آید. او در این سفر با دختر و پسری جوان و متفاوت آشنا می شود که آنها تجربیاتی عجیب را ظرف چند روز برایش رقم می زنند و… . این فیلم که جزو پرفروش ترین فیلم های گروه هنر و تجربه بوده است به کارگردانی بهتاش صناعی ها و تهیه کنندگی سمیرا برادری و روح‌الله برادری ساخته شده است. به علاوه بازیگران اصلی این اثر شمس لنگرودی، مریم مقدم، پوریا رحیمی سام و ارسلان عبدالهی می باشند.

دانلود فیلم سینمایی احتمال باران اسیدی

مشخصات فیلم سینمایی احتمال باران اسیدی :

– نام  : احتمال باران اسیدی

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : بهتاش صناعی ها

– نویسنده : مریم مقدم، بهتاش صناعی ها

– محصول کشور : ایران

– زبان : فارسی

– تاریخ اکران : 1396

– زمان : 90

– فرمت : MP4

احتمال باران اسیدی

به روز رسانی :

1396/07/18 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *