دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی این زن حقش را می خواهد

این زن حقش را می خواهد با نام قبلی پانسیون براساس داستانی واقعی به نگارش درآمده و مضمونی اجتماعی دارد . این فیلم داستان پایداری یک زن را روایت می کند که از طریق مراجع قضایی سعی در گرفتن حق قانونی اش برای قصاص فردی که او را مضروب کرده در تلاش است . این فیلم با دریافت پروانه نمایش اوایل سال آینده به نمایش درمی آید. فیلم سینمایی این زن حقش را می خواهد عنوان فیلمی به کارگردانی محسن توکلی است که پیش از این قرار بود در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به نمایش درآید اما در نهایت توسط هیأت داوران این فستیوال پذیرفته نشد . با این حال سازندگان به تازگی برای پروانه نمایش درخواست داده اند و براساس برنامه ریزی ها فیلم اوایل سال آینده به نمایش عمومی درخواهد آمد.

بازیگران اصلی این فیلم سینمایی میترا حجار، کامران تفتی، لعیا زنگنه، افسانه پاکرو، روشنک عجمیان، مینا جعفرزاده، رسول توکلی و رضا آشتیانی می باشند و سایر عوامل اصلیش عبارتند از تهیه‌کننده: ناصر شعبانی، نویسنده: بابک کایدان، مدیر فیلمبرداری: حسن سلطانی، صدابردار: حمید اسلامی، طراح گریم: محمد ضیایی، طراح صحنه و لباس: علی فداکار، تدوین: محسن توکلی، صداگذار: محسن روشن، آهنگساز: آرمان موسی‌پور، سرمایه‌گذار و مجری طرح: داود صبوری، جانشین تولید: سعید علیجانی، مدیر برنامه ریزی: مهدی مطلبی، عکاس: نرگس مقدسی می باشند .

مشخصات فیلم سینمایی این زن حقش را می خواهد :

– ژانر : درام – اجتماعی

– کارگردان : محسن توکلی

– نویسنده : بابک کایدان

– تهیه کننده : ناصر شعبانی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ انتشار : 24 مهر 1395

– مدت زمان : 80 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

فیلم سینمایی این زن حقش را می خواهد

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *