دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی برگ جان با 5 کیفیت

برگ جان حکایت آدمی در تقلای رسیدن به خواسته ایست که چون به آن می رسد دیگر برایش ارزشی ندارد. پس مسیر زندگی را برای رسیدن به آرزوئی تغییر می دهد که همواره در پی برآورده شدنش بود، اما … . از ستارگان و بازیگران اصلی فیلم سینمایی برگ جان می توان به سعید پورصمیمی، مهدی احمدی، مریم مقدم، سجاد تابش، سحر سلحشور، محمدرضا فرزاد، محمدحسین ناصری، علی گل صباحی، جواد گنجی، مجتبی سعادت، زینب زیرک اشاره کرد. برگ جان فیلمی به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی ابراهیم مختاری محصول سال 1395 می باشد. فیلم سینمایی برگ جان (Leaf of Life) فیلمی درام و خانوادگی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی ابراهیم مختاری است که قبلا با عنوان یک تعبیر عاشقانه تولید شده بود.

 

سایر عوامل: مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان – تدوین: میثم مولایی – طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی – مدیر صدابرداری: حسین بشاش – صداگذاری و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی – طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی – آهنگساز: بهزاد عبدی – برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: عبد نیک‌پو – منشی صحنه: سعیده دلیریان – عکاس: سمیه جعفری – تصویربردار پشت صحنه: سحر سلحشور – مشاور فیلمنامه: افسر نظری و محمد رضایی‌راد.

نام: برگ جان
کیفیت: 480p - 720p - 1080p - 1080HQ
زبان: فارسی
ژانر: درام - خانوادگی
مدت زمان پخش: 90 دقیقه
محصول کشور: ایران
کارگردان: ابراهیم مختاری
تهیه کننده: ابراهیم مختاری
نویسنده: ابراهیم مختاری
رمز فایل: BT2G26R3MD9LM90N
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *