دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی به وقت شام با 4 کیفیت

به وقت شام فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال 1396 می‌باشد . این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در 8 بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و توانست ۳ سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری را دریافت کند . هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند . تعدادی بازیگر ایرانی به همراه جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند . فیلم سینمایی به وقت شام قصه دو خلبان ایرانی را روایت می‌کند که قصد دارند مردم را از محاصره داعش خارج کنند اما با سقوط هواپیما آن‌ها به سرنوشتی عجیب دچار می‌شوند . فیلمبرداری «به وقت شام» جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج همزمان با آغاز ماه رمضان (خرداد ماه) در لوکیشن مربوط به یکی از فرودگاه‌های نظامی در تهران آغاز شد و در ادامه در لوکیشن‌های متعددی از جمله شهرک سینمایی دفاع مقدس ، پایگاه هوایی شیراز، اصفهان، روستاهای اطراف شهریار و شهر دمشق در سوریه پیگیری شد و در روز 29 شهریور 1396 به پایان رسید. همزمان با فیلمبرداری، تدوین این فیلم نیز توسط مهرداد خوشبخت انجام گردید . کارن همایون‌فر سازنده موسیقی این فیلم است .

در فیلم ایرانی «به وقت شام» نیز یک تقسیم‌بندی و گروه‌بندی وجود دارد. فیلم‌ساز حتی بین داعشی‌ها دسته‌بندی کرده و از هر گروهی نماینده‌ای گذاشته است. در این تقسیم‌بندی دو مسئله اهمیت پیدا می‌کند: اول آنکه شخصیت‌ها (ایدئولوژی‌ها) به درستی انتخاب شده‌اند و روبروی هم قرار گرفتن‌شان امکان درام جذابی را محیا کرده است یا خیر؟ و دوم آنکه دیدگاه اخلاقی و ایدئولوژیک فیلمساز (که در این نوع درام نمی‌تواند پنهان‌شان کند!) چیست و چقدر با ظرافت بیان می‌شود؟

آنچه به وقت شام را با فاصله بسیار زیاد از آژانس شیشه‌ای قرار می‌دهد انتخاب گروه‌های ایدئولوژیک فیلم است. مخاطب در تمام مدت فیلم هیچگاه درگیر انتخابی اخلاقی نمی‌شود زیرا می‌داند که داعش (و نمایندگانش در فیلم) گمراه هستند و ایرانی‌ها (خلبان‌ها) از جان گذشته و درست‌کار هستند. این سیاه و سفید بودن شخصیت‌ها یادآور نمونه‌های بد سینمای دفاع مقدس خودمان است. عراقی‌ها در اغلب فیلم‌ها چاق، کودن و کند اما ایرانی‌ها چابک، زرنگ و صادق بودند. این نبردی نابرابر در ذهن مخاطب می‌سازد که از شروع داستان پاسخ‌اش مشخص است. حق با ایرانی‌هاست اما آن‌ها مظلوم‌ هستند. هر چه مخاطب کمتر درگیر انتخاب اخلاقی شود فیلم ایدئولوژیک‌تر خواهد شد و اثربخشی‌اش را بر مخاطب از دست خواهد داد .

پسوورد پیش فروش نسخه ی خانگی به وقت شام برای تمام کیفیت ها : KSEWPFMEWRUCHSEL

video_2.TS_thumbs_[2018.04.21_10.29.12]

مشخصات فیلم سینمایی به وقت شام :

– ژانر : اجتماعی و سیاسی

– کارگردان : ابراهیم حاتمی‌کیا

– نویسنده :  ابراهیم حاتمی‌کیا

– تهیه کننده : محمد خزاعی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1396

– تاریخ اکران : 1396

– مدت زمان : 90 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : بابک حمیدیان ، هادی حجازی‌فر ، پیر داغر ، خالد السید ، رامی عطاالله ، لیث المفتی ، محمد شعبان

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MP4

– سایت مرتبط : WikiPedia

دانلود فیلم سینمایی به وقت شام

به روز رسانی :

1396/06/21 - لینک فروش قانونی اضافه شد .
  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *