دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی خانه کاغذی با 4 کیفیت

خانه کاغذی فیلمی به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده و تهیه‌ کنندگی تینا پاکروان محصول سال 1395 است . فیلم خانه کاغذی در سی‌ و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر و در بخش رقابتی جلوه‌گاه شرق (پانورامای سینمای آسیا) برای نخستین‌بار به نمایش درآمد . داستان این فیلم دربارهٔ پدر و دختر روزنامه‌ نگاری است که همپای هم کار می‌کنند و هیچ‌کدام به خاطر دیگری ازدواج نکرده‌اند . دختر در یک نشریه کار می‌کند و پدر هم بعد از مدتی دوباره دست به قلم می‌شود . پرويز پرستويى ، تينا پاكروان ، مهدى پاكدل ، ستاره اسكندرى ، ثریا قاسمی ، علیرضا کمالی و حسین پاکدل تا هم اکنون بازیگران این فیلم را تشکیل داده اند . با انجام مراحل فنی فیلم سینمایی «خانه کاغذی» ساخته مهدی صباغ زاده آماده نمایش شد. مهدی صباغ زاده گفت:مراحل فنی فیلم به طور کامل انجام شد و هم اینک آماده نمایش است که برای دریافت پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه می کنیم . وی ادامه داد:به عقیده خودم فیلم خوبی ازکار درآمده و امیدوارم در زمان خوبی فیلم دیده شود .

عوامل فیلم : دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از صدابردار:نظام الدین کیایی، طراح و ترکیب صدا:علیرضا علویان، طراح گریم:ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس:منصوره یزدانجو، مدیر تولید:مهدی چراغی، جلوه های ویژه:ایمان کرمیان، عکاس:احمدرضا شجاعی، برنامه ریز و دستیار اول:کاوه صباغ زاده، دستیار دوم:سمیه میرشمسی، منشی صحنه:دنیا راد، مدیر تدارکات:حامد آزادی، دستیار اول فیلمبردار:مهرداد لشکری، امور مجازی:آریان امیرخان و مشاور رسانه ای:آیدا اورنگ.

Khaneh.Kaghazi.www.Download.ir.MP4

مشخصات فیلم سینمایی خانه کاغذی :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : علی عطشانی

– نویسندگان :  نامشخص

– تهیه کننده : تينا پاكروان

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ اکران : شهریور 1396

– مدت زمان : نامشخص

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : پرويز پرستويى ، تينا پاكروان ، مهدى پاكدل ، ستاره اسكندرى ، ثریا قاسمی ، علیرضا کمالی و حسین پاکدل

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : Wikipedia

 

دانلود فیلم سینمایی خانه کاغذی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *