دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی دریاچه ماهی با 4 کیفیت

دریاچه ماهی فیلمی به کارگردانی مریم دوستی ، نویسندگی مصطفی رستگاری و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی ساخته سال 1395 است . «دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی متفاوت از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود . نادر فلاح ، ستاره اسکندری ، افشین هاشمی ، حدیثه تهرانی ، صحرا اسدالهی ، لاله اسکندری ، حسین باشه آهنگر و مجتبی پیرزاده بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل میدهند . سایر عوامل فیلم عبارت اند از : مدیر فیلمبرداری: مرتضی خان محمد، تدوین: آرش معیریان، مدیر صدابرداری: رضا تهرانی، طراح گریم: محسن بابایی، مدیر تولید: پیمان شیرخانی، منشی صحنه: مریم شقاقی .

Daryache.Mahi.Teaser.www.Download.ir

مشخصات فیلم سینمایی خالتور :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : مریم دوستی

– نویسندگان :   ابراهیم اصغری و مهدی محمدی

– تهیه کننده : سعید سعدی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– پخش در شبکه نمایش خانگی : 1396

– مدت زمان : –

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : نادر فلاح ، ستاره اسکندری ، افشین هاشمی ، حدیثه تهرانی ، صحرا اسدالهی ، لاله اسکندری ، حسین باشه آهنگر و مجتبی پیرزاده

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p و HQ_1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : Wikipedia

 

دانلود فیلم سینمایی دریاچه ماهی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *