دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی زرد Yellow با 4 کیفیت مختلف

فیلم سینمایی زرد از مضمونی اجتماعی برخوردار است و داستان آن در فضایی شهری روایت می شود… . این فیلم با برخورداری از یک داستان جوان پسند اجتماعی و در فضایی شهری روایت منحصر به فردی از داستان زندگی چند جوان را روایت می کند که مصطفی تقی زاده بعنوان نویسنده و کارگردان «زرد» Yellow و در اولین تجربه سینمایی خود به روایت و هدایت آن پرداخته مجیدی در پاسخ به زمان اکران این اثرسینمایی یادآورشد:حضور و نمایش «زرد» در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر از اهمیت بیشتری برای من و کارگردان برخوردار است که در نتیجه مشخص شدن تاریخ اکران این فیلم به بعد از ایام جشنواره در بهمن ماه موکول خواهد شد. همچنین این اولین همکاری مشترک بهرام رادان و ساره بیات است. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده؛ آدمهای عجیبی هستیم… امروزمون با فردا خیلی فرق میکنه… (فیلم سینمایی زرد قرار بود در سی و پنجم جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد که این اتفاق نیفتاد به همین خاطر زرد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.) کامران مجیدی تهیه کننده فیلم سینمایی «زرد» در رابطه با آخرین وضعیت تولید این اثر اعلام کرد : هم اکنون فیلمبرداری این اثر از نیمه گذشته است و تصور می کنم که ظرف یک ماه آینده مراحل فنی این فیلم را آغاز کنیم . بهرام رادان ، ساره بیات ، مهرداد صدیقیان ، شهرام حقیقت دوست ، بهاره کیان افشار ، آناهیتا درگاهی ، امیرعلی نبویان ، علیرضا استادی ، متین ستوده ، مرتضی تقی زاده ، علی صالحی ، شهروز دل افکار ، رومینا رفیعا ، رضا شمس الدین ، فرهاد مهدوی ، حسین نائینی و حسین مهری و … در این فیلم هنرنمایی کرده اند .

ZARD-600x300

موفقیت های بدست آمده فیلم زرد در جشنواره های بین المللی :

– برنده جوایز بزرگ هیئت داوران برای بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن بیستمین جشنواره بین المللی شانگهای چین 2017
– برنده جوایز بهترین فیلم و بهترین فیلم نامه سومین جشنواره بین المللی فیلم Bridge of art روسیه 2017
– برنده جایزه بهترین فیلم نامه جشنواره فیلم های ایرانی  کانادا  2017
– برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره شید فیلم آمریکا 2017
– تقدیر استعداد درخشان جشنواره بینال آلمان 2017

مشخصات فیلم سینمایی زرد :

– ژانر : اجتماعی

– کارگردان : مصطفی تقی‌زاده

– نویسنده : مصطفی تقی‌زاده

– تهیه کننده : کامران مجیدی

– محصول کشور : ایران

– تاریخ تولید : 1395

– تاریخ اکران : 1396

– مدت زمان : نامشخص

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : بهرام رادان ، ساره بیات ، مهرداد صدیقیان ، شهرام حقیقت دوست ، بهاره کیان افشار ، آناهیتا درگاهی ، امیرعلی نبویان ، علیرضا استادی ، متین ستوده ، مرتضی تقی زاده ، علی صالحی ، شهروز دل افکار ، رومینا رفیعا ، رضا شمس الدین ، فرهاد مهدوی ، حسین نائینی و حسین مهری و …

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p و 360p

– فرمت فایل : MKV

 

دانلود فیلم سینمایی زرد

به روز رسانی :

1397/04/11 لینک فروش اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *